erik ik ben het helemaal eens met jouw,als je een stijve lul hebt trekt de balzak strakker en scheert het makkeler.het zaakje goed inzepen eerts met de haren meescheren en daarna er tegenin om je zak goed glad te krijgen.
Hallo, ik ben 14 jaar en heb veel haar op mijn kruis... Ik wil het wel weg halen maar ik heb nog nooit een scheermes vast gehouden... Hebben jullie een tip om het op een andere manier weg te halen
Alvast bedankt
Hallo!
Ik ben dan geen jongen,
maar ik weet echt geen raad.
Ik wilde mij gister voor het eerst gaan scheren,
Ben begonnen met een ladyshave, zodat het meeste er al af was, daarna gedoucht, en scheerschuim voor vrouwen op mijn vagina gesmeert, eventjes wachten, en daarna proberen te scheren met een scheermesje.
Maar als ik van boven naar beneden doe, lijkt het net alsof hij alles haartjes eruit trekt, na 1 klein stukje doet het al pijn. ik zie soms ook op filmpjes, (omdat ik het wil leren) dat meisjes het ook vaak van beneden naar boven doen, en dat zie je zelfs ook in dat gillette filmpje! http://www.youtube.com/watch?v=1TiJNewpCnY spoel hem naar 0:36 dan zie je het! weet iemand wat ik het beste kan doen?
Eerst met de richting van de haren mee tot het allemaal bijna weg is, en dan als laatste tegen de haar-richting in.
Hey ik heb een groot probleem. Twee maanden geleden heb ik me geschoren, langs elke kant (boven naar beneden, links naar rechts en zo voort. Maar nu heb ik al 2 maanden last van echt een verschrikkelijke jeuk! Het groeit nu rustig aan terug, maar de jeuk aan mijn balzak blijft maar komen. Heeft iemand een tip of idee hoe ik van deze vreselijke jeuk af kan komen?
Ik ben 14 jaar en wil gaan beginnen met scheren, maar ik heb nog nooit een scheermesje vastgehouden, hebben jullie tips?
Hallo Stefan, heb je de voorgaande berichten in dit topic goed gelezen? Want daar staan echt goede tips in. Mocht je na het lezen nog vragen hebben...
Groeten, Bart
Stefan, het is ook nog mogelijk dit met een schaar te doen... Wat ik dan wel aanraad, is goed uit te kijken dat je jezelf niet knipt 😉 suc7
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Ik scheer me ook al jaren helemaal kaal. Eerst netjes volgens de regels met scheergel en zo, maar tegenwoordig gewoon met een mesje onder de douche en geen schuim of gel. Werkt net zo goed. Heel soms heb ik wat irritatiebultjes maar dan is het tijd om de mesjes te vernieuwen. Ik scheer ook mijn bilnaad en daarvoor ga ik op de hurken zodat ik daar wat gemakkelijker bij kan. Al met al in 2 minuutjes tijd weer helemaal glad en verzorgd van onderen. Ik gebruik trouwens de gilette fusion, die is superglad en met 2 keer per week hou je het goed glad.
ben het helemaal eens met anonimus,2x per week je balzak en schaamstreek scheren om stoppelvorming te voorkomen.dat veroorzaakt namelijk iritatie wat ik zelf heb ondervonden.hoe lang ik al kaalgeschoren ben?al 30 jaar en zou nooit meer schaamhaar willen hebben.
Hallo, jij had een vraag 'hoe scheer je je balzak'. Ik doe het wekelijks. Je gaat als volgt te werk. Neem eerst een douche om te zorgen dat je schaamhaar zacht is. Gebruik dan scheerzeep en sop je zak lekker in. Pak een nieuw scheermesje. Je neemt met je ene hand je penis en trekt hem omhoog zodat je zak strak aanvoelt. Dan een beetje gehurkt staan zodat de huid van je balzak strak is. Nu kun beginnen met scheren. Ga voorzichtig vanaf je penis naar beneden en terug totdat het glad is. Daarna goed afspoelen en droog maken. Om irritaties te voorkomen, neem je babytalkpoeder en wrijf het om je balzak heen. Herhaal dit 2 of 3 maal per week want je huid zal er daarna aan wennen.
Veel succes.
Gewoon elke dag met scheerzeep en Gilettescheermesje
de schaamstreek.penis en balzak scheren.Daarna Douchen en Nivea milk gebruiken.
Ik doe dit al ruim 25 jaar en heb nergens last van.Ik ben inmiddels 75 jaar.
Precies, wat Jelle zegt. En mocht er eens een haarzakje ontsteken of talgkliertje vervelend worden en en puistje zijn, even uitknijpen met schone nagels en verder schoon houden. Niets aan de hand.
Zelf scheer ik me ook, a 2x per week onder de douche. Is niets mis mee, daar dit goed verzorgd is. Wel hou ik er altijd een streepje beharing over, daar helemaal geen haar te kinderlijk is.
Scheer mij ook al jaren, gebruik een gilette scheerset en voor mijn billen ontharingscreme..
Na het douchen of badderen alles flink in vetten met neutrale olie en et voelt super glad allemaal....
Het onderwerp ‘schaamhaar scheren’ is gesloten voor nieuwe reacties.