Hallo.
Ik ben Nel, ik ben een 21 jarige vrouw en ik ben nu in mijn 5e maand met het het gebruiken van Roaccutane. Sinds ik Roaccutane gebruik is mijn menstruatie heel schommelend. Het komt niet of er komt een klein beetje en vandaag is dus de eerste keer dat ik echt ongesteld ben geworden, maar ik vroeg mij af of het een bijwerking is van Roaccutane. Ik ben niet seksueel actief (ik heb geen vriend en ik ben nog maagd) dus ik gebruik niet de pil, maar ik dacht ook nog daarbij of stoppen met Roaccutane of het starten van de pil misschien slim is, want de laatste tijd heb ik geen last van menstruatiepijn maar nu ik wel echt ongesteld ben geworden doet het heel erg zeer. Is er iemand die het ook gebruikt die mij ermee kan helpen?
Groetjes.
Hoi,
Ik ben nu al 41 dagen bezig met roaccutane. En ik heb het zelfde probleem. Ik ben ook nog niet ongesteld geworden, en zwanger is onmogelijk... Is dit een normale bijwerking dat iemand dat weet?
Onregelmatige menstruatie zijn als bijwerking gemeld bij het LAREB
ik gebruik nu roacutane en heb nu al intotaal 20dagen mijn menstruatie is dat normaal?
ik begin mij erg zorgen te maken.
Dart is zeker niet normaal. Ga met die klachten naar de huisarts
aub wie kan me helpen.
ik heb 6 maanden roacutane gebruikt. Na de 4e maand ben ik niet meer ongesteld geworden. Nu ben ik klaar met mijn kuur. En ben nog steeds niet ongesteld geworden. kan iemand me helpen, zijn er meerdere mensen met deze klacht AUBBB. Ik maak me echt heel erg zorgen
Ga met die klacht naar de huisarts.....
Heb je onbeschermde seks gehad?
Nee ik ben nog maagd.
mijn dermateloog heeft gezegt dat ik moet afwachten. Ik ben zo bang dat er geen problemen worden ontstaan. Ook is mijn gezicht heel rood geworden na het stoppen met roacutane. Heeft iemand dit ook meegemaakt..
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Dan zou ik het inderdaad nog even afwachten,
Beste Saan , mijn dochter heeft ook reaccutane gebruikt, slechts 8 weken en is nu ook al maanden niet meer ongesteld. Is heet bij inmiddels goed gekomen? Ben je hiermee nog naar de arts geweest? Grtjs SK
Dag SK,
Op 1 mei werd ik weer ongesteld “gelukkig”. Maar nu is t weer weg. De huisarts zegt dat ik moet wachten maar ik ben zo bang nu. ☹️
Gr
Saan
Hoi Saan,
Hoe is het nu bij jou gegaan met je ongesteldheid na het gebruik van roaccutane?
Mijn dochter is van de zomer, na 5 maanden niet ongesteld te zijn geworden na kort roaccutanegebruik, naar de dokter geweest maar zij zei het nog even aan te kijken.
Is het bij jou weer helemaal goed?
Ik hoor het graag!
Grtjs SK
hallo ik ben ongeveer 4/5 dagen geleden begonnen met de kuur alleen ik had allang ongesteld moeten zijn? Moet ik naar de dermatoloog of? Is dit normaal?
Als je menstruaties uitblijven moet je niet naar de dermatoloog maar naar de gynaecoloog.
Ik ben 26 en heb nooit de pil geslikt, maar ben altijd regelmatig ongesteld geweest zonder uitzondering. Ik ben nu ineens weken te vroeg ongesteld. Soms zit er maar twee weken tussen. Wel heb ik altijd last gehad van menstruatie pijn maar dat is nu extreem... Dit is niet als bijwerking aan mij verteld.