Hoi,
Sept 2011 is tijdens werk mn rechterhelft van lichaam uitgevallen. In het ziekenhuis konden ze op de scans niets vinden. Alle symptomen van tia, maar doordat het niet op de scan staat, niet officieel gehad. Nu jaar later nog steeds heel erg vermoeid, weinig concentratie, moeite in drukke omgevingen, nog maar 2x 2 uur licht vrijwilligerswerk aan het doen en nog steeds weinig tot geen conditie.
Ook second opinion gehad bij een andere neuroloog, maar ook hij heeft me gezond verklaard. Bloed is meerdere keren getest en komt ook niets geks uit...maar als ik echt zo gezond ben, hoe komt het dan dat ik na een jaar nog steeds niet goed herstel?
voor dit alles was ik 40 uur per week aan het werk en daarnaast aan het sporten, ging ik uit met vriendinnen, had ik tijd voor mn vriend en kon alles zeg maar.. en nu.. lig ik elke middag te slapen omdat mn energie dan op is. Kan ik 4 min op een crosstrainer staan en ben ik daarna kapot.. als ik iets met vriendinnen ga doen in een drukke omgeving.. kan ik er max 3 uurtjes zijn en lig ik daarna 1,5 dag in bed.
Dit si toch niet normaal?
Weet een van jullie misschien raad?
Een revalidatiearts heeft eerder dit jaar gezegd dat ik misschien niet meer de oude word. Dat k moet accepteren zoals ik nu ben etc etc.. maar als ik de neurologen moet geloven ben ik gezond.. dan klopt dit toch niet?
voor de duidelijkheid.. ik ben 21 jaar en dit gebeurde toen ik nog 20 was.
ik hoop hier misschien wat verder te komen.
Weet dat het bericht langer is dan 66 letters, maar hoop dat het geplaatst kan worden. Weet ook niet of het in dit de juiste groep is.
groetjes,