Hallo Allemaal,
Ongeveer 1 jaar geleden heb ik hyperventilatie overwonnen. Daarvoor ben ik zo'n beetje op alles getest (hart, longen etc.) Nergens werd wat op gevonden. Nu heb ik sinds een jaar een goede baan met hele leuke collega's. Echter is deze baan wel een hele stresvolle. Sinds een maand of 2 is de hyperventilatie terug gekeerd, alleen nu ben ik er zo aan toe dat ik extreem vermoeid ben. Zodra ik een beweging kom voel ik een druk op mijn hoofd en begin ik lichterlijk tot ergnstig te trillen. Ook heb ik last van pijn op de borst,vooral bij het aanraken en drukken er op doet dit zeer. verder voel ik mij benauwd, mijn dokter heeft middels een apparaatje op mijn vinger aangetoond dat ik genoeg zuurstof binnen krijg. Nu moet ik ook eerlijk bekennen dat ik zeer snel gestresst ben, ook heb ik al een jaar geen vakantie opgenomen (eigen schuld).
Vrijdag krijg ik de uitslag binnen van mijn bloedtest. De hele vermoeidheid is trouwens begonnen met een griepje.
De rede dat ik dit verhaal hier post is omdat ik benieuwd ben wat jullie denken of wat jullie ervaringen hier mee zijn.
Alvast bedankt.
Groeten, Daan