Goede middag,
ik zit met een enorm probleem, en ik weet gewoon niet meer wat ik er mee aanmoet. 4 a 5 weken geleden is er pfeiffer ontdekt bij mij. Dit begon met een keelontsteeking die niet over wou gaan na 6 dagen achter elkaar elke dag naar de dokter te zijn geweest. En na heel boos geworden te zijn was het ga maar na de KNO arts en ja hoor pfeiffer bah!
nu is dat redelijk aan het genezen, keel is over jippie mij. en ga weer beetje bij beetje werken, ben nogsteeds heel moe. Tot een week of 2 terug.... werd zo maar op eens licht in me hoofd (net of ik de hele tijd high ben zeg maar) voel me lichaam dan ook niet meer bewegen ondanks dat ik het zie. Maar pijn voel ik wel en als ik dingen oppak merk ik het ook. Nu is de laatste dagen het met sprongen acheruit gegaan hier volgt de lijst:
-licht in me hoofd
-zweet uitbarstingen
-zie zwarte vleken voor me ogen soms
-kan soms texten niet meer lezen spontaan
-me linker arm gaat bijv. spontaan in slaapstand, krijg dan zo tintelent gevoel daar in.
-vergeet een helehoop dingen de laatste dagen
-blackouts weet niet meer wat ik deed, zeg maar een zwart gat dat ik niet meer weet wat ik het laatste uur gedaan hebt. Komt meestal ook niet meer terug dat ik het me dus wel weer kan herinderen.
-last van me evenwicht val om.
-enorme hoofdpijn waar parecetemol niet tegen werkt.
ik weet het is een hele lijst, maar de dokter heeft er na gekeken en zegt een virus op het evenwichts oorgaan... maar dat is al 2 weken terug. vanmorgen weer heen gegaan, en haar de hele lijst verteld...
Na veel aandringen dan maar een bloed onderzoek, maar zelfs dat vond ze niet nodig. Naar mij gevoel word ik gewoon niet serieus genomen... ze prate echt alsof er niets aan de hand was en ik me geen zorgen moest maken. MAAR dat doe ik wel... maak me zo veel zorgen dat ik niet eens meer durf te slapen ben bang niet meer waker te worden, en nou ben ik niet snel bang... Maar toen ik dat zei was het gesprek teneinde en moest ik morgen maar bloed latenprikken...
Wat moet ik hier toch mee.... mij gevoel zegt dat het fout zit...
hier wat info over pfeiffer
http://nhg.artsennet.nl/kenniscentrum/k_voorlichting/NHGPatientenbrieven/NHGPatientenbrief/PBA5a.htm
via google kunt u nog meer info over de ziekte vinden
beterschap
liefs dotje