Hallo,
2 Weken geleden ben ik met skaten heel hard voorover gevallen. Gelukkig had ik mijn polsbeschermers om die mijn val een beetje gebroken hebben. Wel had ik een vol heuptasje om waar ik bovenop gevallen ben en dus heel hard in mijn buik terecht gekomen is.
[u]
Na mijn val:[/u]
* had ik veel pijn in mijn buik
* was ik dizzy en misselijk
* had moeite met ademhalen
Na een poosje op de grond te hebben gezeten dacht ik dat het wel weer ging en ben ik opgestaan.
Toen kwamen alle bovenstaande klachten nog erger terug,
[u]aangevuld met:[/u]
* Ik trok helemaal wit weg
* begon te zweten en te trillen
* ik had het gevoel dat ik flauw zou gaan vallen maar kon nog net gaan zitten in mijn auto. [i](ben nog nooit flauwgevallen)[/i]
* ineens hoorde ik mijn mede skaters niet meer. Ik hoorde alles geluiden erg dof en ver weg alsof mijn oren dicht zaten. Na een minuut of 5 kwam het geluid langzaam weer weer terug. [i](Dit vond ik erg angstig, heb ik nog nooit meegemaakt) [/i]
Ik ben even een tijdje rustig blijven zitten concentreren op mijn ademhaling en heb wat limonade gedronken. Daarna ging het wel redelijk dus ben alsnog verder gegaan met skaten. Ik merkte wel dat ik de hele rit slappe benen had.
Inmiddels 2 weken verder, nog heb steeds last van een beurs gevoel in mijn buik en af en toe is hij ook opgezet (mn onder mijn navel) Verder merk ik dat ik veel sneller moe,energielozer ben dan normaal en heb af en toe last van hoofdpijn.
[u]Mijn vragen:[/u]
* Kan dat allemaal nog met die val te maken hebben, moet ik mij ongerust maken?
* Kunnen je oren plotseling tijdelijk dicht gaan zitten door een val of is er wat anders aan de hand en is het toeval?
Ik verneem graag van uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Ikke01