Ik had een paar dagen terug opeens een bobbeltje in mijn lies, eentje die ik zo kon vastpakken en op kon tillen, het was geen muggenbult of iets dergelijks.
Nu was ik gister het aan het wassen in de douche en ik pakte een soort sliertje, net ongesteldheidsbloed, wat uit het bobbeltje kwam en het bleef maar doorbloeden.. water om het af te spoelen deed helse pijn en heb er daarna ook maar niet meer naar gekeken, maar vandaag keek ik weer en het is nu een soort rond wondje en ik heb er wat foto's gemaakt en dan is het precies een gaatje, je kunt er zo naar binnen kijken en het ziet er erg smerig uit.
Het doet super zeer met lopen en daarnaast moet ik ook nog zeker 2 uur per dag fietsen en ik zit op paardrijden dus het is erg vervelend, maar ik vraag me vooral af wat het is en wat ik eraan kan doen, want ik vind het nogal freaky.
Ik ga er liever (nog) niet mee naar de huisarts omdat dat een man is en het zit toch wel op een genante plek dan, plus ik wil ECHT niet dat hij er dan met zijn hand(schoen)en aan zit, dus daarom eerst hier de vraag of iemand er ervaring mee heeft of weet wat het is.