Hallo,
Pfff.. ik vind dit erg beschamend om ervoor naar een dokter te gaan, ik wil even weten wat het is.
Het begon als een builtje dat nu lijkt open te zijn.. met ontlasten doet et niet pijn ofso behalve als er gewoon ook maar een aai overheen gaat dan doet dat builtje al pijn (btw nu is et meer een kratertje ofso)
Ik vind het vervelend om te laten zien maar toch wil ik het weten want het begint wel wat pijn te gaan doen zo langzame hand. dit heb ik al een week maar zoals ik zei het WAS een builtje en nu lijkt het wel een kratertje ofso.
hier is de link;
http://imageshack.us/photo/my-images/148/gekhe.jpg/
uuh die witte puntje is waarschijnlijk wc-papier, yes i know it's disguisting maargoed kan niet goed schoonmaken daar omdat het echt zooo pijn doen.
Help! ik wordt gek!
Ik denk dat het een abcesje geweest is, mogelijk een gevolg van een fistel. Het ziet er niet direct uit als een aambei volgens mij.
Naar de huisarts voor onderzoek en diagnose. Komt er ook ontlasting uit? Dan lijkt het een fistel. Komt er pus uit, dan zou het een fistel kunnen zijn of een ontsteking. Een peri-anale fistel heeft meestal wel een behandeling nodig in verband met recidive.
Een peri-anale fistel is een verbinding vanaf de endeldarm die via de sluitspier naar het huidgebied rond de anus leidt. Deze fistel kan operatief worden opengelegd en geneest dan vaak met de tijd.
Lees meer vragen en antwoorden over een peri-anale fistel
http://www.dokter.nl/search_gcse/?q=FORID%3A11&cx=partner-pub-8575168267605921%3Aeak94u-kmbq&ie=UTF-8&q=anale+fistel&sa=Zoeken#1287
nee eigenlijk komt er niks uit. tja maar et is gewoon een klein inhammetje zeg maar, maar er komt niks uit dat niet..
Please helpppp, het brand zoooo erg als er iets tegen aan komt, ik kan niet eens rustig me billen goed afvegen..
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Heb je het advies van Joke al opgevolgd? Wat zei de huisarts ervan en heb je een behandeling gekregen? Welke behandeling?
Nee, ik ben nog niet naar de huisarts geweest omdat ik er nogal heel erg voor schaam. Daarbij, er komt niks uit ofso. geen ontlasting of bloed. Het doet gewoon erg pijn als ik eraan zit.