Ik heb sinds 6 maanden ongeveer last van heel veel klachten. Met name van mijn spieren heb ik veel last.
Ik ben nu 23 en heb in mijn jeugd aardig gedronken ( nu niet meer ). Tevens ben ik een 8 maanden geleden in een maand tijd 10 kilo afgevallen.
Ik ben al 100x bij de dokter geweest en doorverwezen naar ziekenhuizen waar onderandere rontgenfoto's en bloedtesten zijn gedaan. Ook ben ik meerder keren bij een internist geweest ( verschillende ) en ook deze kon niets vinden.
Mijn klachten zijn:
- Pijn onder de oksels ( links en rechts 20cm onder de oksel aan de achterkant )
- Dof gevoel in mijn hoofd ( alsof er ineens heel veel druk op komt te staan )
- Lichaamsdelen voelen soms ineens heel koud aan ( zoals linker voet ) zonder dat ze dat echt zijn.
- Koude snijbranden in hoofd ( net alsof iemand je met een mesje snijd )
- Pijn op de borst links en rechts,en onder in de ribben. ( niet in de ribben zelf maar in de spieren/weefsel erboven. )
- Soms extreme last van mijn nek.
- Vaak dan wordt ik ineens duizelig of zie ik dubbel, kan mijn concentratie er niet helemaal bij houden.
- Soms extreme pijn in buik rechtsonder, steken welke dan even aanhouden.
- Last van de spieren aan de bovenkant van de borst.
Ik heb al getest of ik ergens allergiesch voor was maar dit is niet het geval, ook ben ik getest op ziekte van lyme etc. ook hier komt niets uit.
Als ik teveel drink op een avond dan heb ik de dag erna echt verschrikkelijk veel last. van de pijnen in mijn borst.
Ik hoop dat iemand een beetje weet wat het is, de dokter komt niet verder van syndroom van tietze echter kan hij ook niet verklaren waaarom ik dan de steken en pijnscheuten in mijn hoofd en armen en nek heb.
Heeft iemand van jullie wellicht hetzelfde of meegemaakt? Heeft iemand een idee wat het kan zijn?
Je hebt dus heel erg ongezond geleefd in het verleden. En hoe staat het hier nu mee? Beweeg je bijvoorbeeld voldoende, eet en drink je gezond en heb je een gezond gewicht? En zit je psychisch ook lekker in je vel en heb je leuke vrienden en leuk werk of een interessante studie? Dat kan namelijk allemaal van invloed zijn op hoe jij je voelt. Trouwens, wat was er aan de hand met je dat je al op zo'n jonge leeftijd zo heftig geleefd hebt?