My Suid-Afrikaner is nie meer so goed nie. Maar ek gaan probeer.
Peyroniese siekte sal nie die onmiddellike oorsaak wees nie. Dit kan 'n indirekte gevolg wees. Waarskynlik deur die pelviese vloerspiere. Besoek die dokter met die klagtes
Heb het zelfde gevoel wel vaker ben er ook el een midden in de nacht van wakker geworden. Het is vaak maar een paar seconden.
Nu op dit moment heb ik het hoger bij mijn navel en normaal wat lager meer bij de schaamstreek.
Het gevoel blijft nu aan houden.
Weet jij inmiddels al wat het is?
.
Ik ben een jochie van 14 jaar en heb er zo veel last van de afgelopen 2 dagen en ik kan amper slapen door deze trilling in mijn lies het is echt heel irritant hoop dat iemand iets weet
Bedankt alvast
Ga naar de huisarts en laat ernaar kijken
Hoi, ik heb ook al een tijdje die trilling in mijn bekken. Ik heb bijna 2 jaar geleden mijn baarmoeder moeren laten verwijderen en daarna zijn de klachten gekomen. Maar of het daaraan te wijten is denk ik niet aangezien er ook mannen zijn met de klachten. Ook in ontspannen toestand voel ik het trillen. Dat artsen nog niks hebben kunnen vinden is jammer omdat veel mensen toch al een aantal jaar klachten hebben. En via internet zijn er ook nog geen duidelijke verklaringen bekend. Irritant is het wel. Toch maar eens op onderzoek gaan
Ik heb dat ook idd... alsof er een rinkelende telefoon in mn lies ligt... nu al 2 dagen. Wat irritant. Ben benieuwd wat t is maar liever wil ik dat t gewoon stopt
Ook ik heb sinds enkele maanden die irritante spiertrekkingen aan de buiten/voorkant van het been ter hoogte van de lies maar wel net op het been. Vooral 's nachts (standaard) maar ook overdag. Zelf denk ik dat dit te maken heeft met (ongediagnosticeerde, ik word al jaren altijd zonder adequaat onderzoek weggestuurd, net als mijn moeder vroeger die spondylitis bleek te hebben toen men niet meer onder het geven van een mri uit kon toen ze niet meer lopen kon) een ontsteking in het SI-gewricht. Het gekke is dat ik al jaren maar de laatste tijd echt heftige pijn heb in het SI-gewricht aan de rechterkant, terwijl de spiertrillingen links zitten.
Bij mij is dit sinds vanochtend ook het geval, linker lies. Heel apart want de huisarts heeft juist zitten drukken en voelen in mijn liezen, omdat ik voor opgezette lymfeklieren (in de hals) er naartoe ging.. In mijn oksels en liezen zijn ze echter niet opgezet maar zij deed dit om te checken. Ik heb dit trillen wel eens eerder gevoeld, maar niet om de paar minuten.. Zal jullie op de hoogte houden of het wegtrekt..
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Ook ik heb er al dagen last van en vraag me ook af waarom er nog geen verklaring voor is gevonden,behalve de suggestie dat het een vermoeid spiertje zou zijn dat rust nodig heeft.
Ik ga er maar niet mee naar de huisarts dan, maar ik wordt er wel heel kriegel van!
Maar hopen dat het snel weer vanzelf verdwijnt
Ik heb dit een maand geleden ook gehad. Precies zoals omschreven, net alsof er een telefoon op trillen staat en om de 2 seconden trilt. Ik vond dit zo vreemd vooral omdat ik mijn telefoon nooit op trillen heb staan. De eerste keren dacht ik echt dat ik gebeld werd! Soms had ik er een paar uur geen last van, daarna begon het weer. Na een week of 2-3 is bij het mij weer verdwenen. In de periode dat ik het voor het eerst merkte heb ik redelijk zwaar mijn buikspieren getraind, met ook wat "nieuwe" bewegingen. Misschien dat dit de oorzaak was? Wie zal het weten, het is in elk geval vanzelf weggegaan:-)
@Jelle, ik zie dat je bericht vrij recent is. Ik heb sinds eergisteren precies hetzelfde probleem. Ik denk dat de hele tijd dat mijn telefoon afgaat maar het zijn gewoon trillingen in mijn linkerlies......Weet je inmiddels wat het is?
Wel eens gedacht aan Acnes, komt meestal voor na een operatie aan de buik , ik ben een man van 73 en heb dit al zes jaar. Heb allerlei onderzoeken gehad echter zonder resultaat. Acnes is pas sinds 2018 bekent.
Wow, toen ik googlde op “knie tinteling alsof telefoon afgaat” had ik niet verwacht iets te vinden haha. Fijn te horen dat er meerdere mensen zijn met eenzelfde probleem.
Ik heb mijn knie overbelast en na een week rustiger aan doen begon mijn knie ineens om de 2seconde te tintelen. Niet pijnlijk met super vervelend. Ik ga toch maar even naar de huisarts. Mocht het foute boel zijn zal ik nog eens wat van me later horen.
doei
Precies dit, de eerste keer dat het gebeurde vandaag (linker lies) ging ik met mijn hand in mijn broekzak om mijn telefoon te pakken…. Nou die zat dus niet in mijn zak. Vandaag paar keer gebeurd. Alle keren stond ik en duurde het een paar minuten.
Had al wel voor pijn in mijn rug en been de diagnose overbelasting bekkenbodenspieren/ banden/ probleem SI gewricht. Ben zelf opgeleid als fysio en ik denk zeker dat dit ontstaat door overbelasting van de spieren in dat gebied. Boel is wat in de war.