hallo
ik heb via de neuroloog een zenuw onderzoek gehad omdat ik steeds weer wakker word van een dood gevoel in mijn handen
vorig jaar ben ik al aan mijn elleboog geholpen hierdoor
nu heeft de neuroloog een MRI laten maken en weer een zenuw onderzoek met stroom gedaan
uit de MRI kwam dat er een slijtagen aan mijn nekwervels is maar er zit geen zenuw ofzo klem
uit de stoomtesten kwam eigenlijk uit dat mijn tunnels zowel in mijn elleboog als in mijn pols goed zijn
en toch zit er hier tussen in een verzwakkig
nu wil de neuroloog mijn in maart terug zien(indien het erger word met geen gevoel hebben moet ik gelijk bellen voor een afspraak)en wil de stroomtest dan opnieuw gaan doen om te kijken of in die periode de afzwakking erger is geworden en dan hoor ik ook hoe of wat
wel heeft ,neurloog mijn gelijk op de man afgezecht dat hij mijn niet kan opereren hieraan maar verder weet ik nu niet hoe of wat ik was zo stom verbaasd van wat ik te horen kreeg omdat ik er eigenlijk van uitging dat het in mijn polsen zat en ik hier wel aan geholpen kon worden
wie heeft hier ervaring mee of wie weet wat de neuroloog bedoeld met niet kunnen helpen
en wat kunnen de gevolgen zijn als het erger word hoe ziet mijn toekomst er dan uit
zit namelijk met het zelfde probleem in mijn benen
zo loop ik rond en zo zak ik in elkaar omdat het net is dat het gevoel dan uit mijn benen trekt
hopelijk kunnen jullie mijn op weg helpen
groetjes mimi
Wat is de naam van de aandoening die de neuroloog heeft geconstateerd? Heeft de neuroloog gesproken over artrose? Is de term cervicale spondylose gevallen? Is er iets gezegd over cervicale radiculopathie of myelopathie?
Ik kan mij voorstellen dat het dragen van een nekbrace verlichting zou kunnen geven. Dat er geadviseerd is goed te blijven bewegen om alles goed soepel te houden (wandelen).
Als behandeling kan tractie, waarbij alles wat uit elkaar wordt getrokken helpen, fysiotherapie, en als laatste een operatie waarbij de nekwervels worden gestabiliseerd.
hoi
nee de neuroloog heeft niks gezecht van een benaming
ik heb zo en zo chronische pijnen dit heet polyentesopathie dit is te vergelijken met FM
daarnaast heb ik niet allergische inspannings astma en ben ik allergie`s voor geuren zoals parfum deo en z enz mijn histamine test moet ook altijd gestaakt worden naar 1 keer stoffen te hebben toe gedient
verder ben ik aan het revalideren voor de pijnen en ga ik over 2 maanden beginnen met revalideren voor mijn longen
nu zit ik dus alleen met de vraag over mijn armen eigenlijk de verzwakking van mijn zenuwen zit ussen mijn schouder en elleboog en tussen mijn elleboog en pols en mijn hand zelf maar mijn tunnels zijn gewoon perfect en mijn ellaboog ben ik aan geholpen beide kant begin van dit jaar
wel heb ik heel erg veel pijn in mijn handen als ik de fijne moteriek doe
en voel ik zelf dat geregeld de kracht minder word in mijn armen
ik hoop dat je zo voldoende informatie heb en anders vraag maar raak
PS ben wel 3 weken geleden op de IC bij gekomen
moest op controlle bij de longarts en die wilde mijn opnemen omdat ik benauwd was heb daarop een nevelmachine gekregen en wild naar huis gaan wachtend in de wachtkamer in het ziekenhuis op mijn man die moest ook in het ziekenhuis zijn werd ik nog benauwder ik ben mijn man gaan zoeken en in de gang van het ziekenhuis in elkaar geklapt ze hebben mijn naar de eerste hulp vervoerd enal maar ik weet nergens iets van was zelfs incontinent en liet blijkbaar alles zo lopen
dit is mijn op de ic verteld
zelf tasten de dokters in het duister over wat er gebeurd is heb en hersenscan en al gehad maar is allemaal niets uit gekomen alleen maar dat ik een beginnende longontsteking had
nou wie weet kun je mijn wat5 verder helpen ik zou wel willen weten hoe of wat ik bedoel ben een moeder van 3 kinderen en pas 38 jaar wil graag nog een aantal jaren mee