Hallo,
Moet dit effe kwijt hoor.
[b]Eerste dingetje:[/b]
Kom er 2 dgn geleden achter dat ik een bobbeltje onder mijn oksel heb. Zag het in eerste instantie door de schaduw in de spiegel, het is dus kleurloos en zit echt onder de huid. Het zit wel in de weg en doet een beetje pijn. Die oksel voelt overigens al veel langer een beetje "gespannen".
Afijn, ik ga dus straks even naar de huisarts. Ben al een paar keer eerder geweest met klachten van mijn borsten, die dan maar werden onderzocht om mijn ongerustheid weg te nemen. Maar ik heb ook echt last! En nu zo'n knobbeltje, ik twijfel gewoon geen moment en wil even horen dat het een ontstoken haarzakje is oid.
[b]Tweede dingetje:[/b]
Echt het jaar dat ik 30 ben geworden overigens. Heb ik daar vorige week ineens enorme uitwendige aambeien. Aan het smeren geslagen en het is al een stuk minder. Echter -ondanks vezels en van allerlei laxerends eten- nog steeds na 5 dgn niet naar het toilet geweest.
[b]Conclusie:[/b]
Ik heb nooit wat en kan het gewoon niet hebben dat ik ineens allemaal van die vage dingen heb. Afijn, maak me zorgen om het bobbeltje en wil gewoon graag naar het toilet!
Baal er trouwens ook van dat ik mijn klachten al aan de assistent aan de telefoon moest vertellen en aan kon geven of ik 1 onderwerp wilde bespreken of meer. Mmm...