Geachte Lezers,
ik heb een vage aandoening in mijn lichaam.
ik heb bij het ziekenhuis gegevens opgevraagd, over mijn overleden moeder, om te kijken of er overeenkomstige dingen of situatie kunnen worden gevonden, bij ons beide. Sinds mijn kinderjaren heb ik al last van diverse dingen waaronder scheef gegroeide heupen en een scoliose in mijn bovenrug.
Ook is de mobiliteit van mijn onderrug zeer nihil.
Vanaf de onderrug naar beneden is er een verminderde spieractiviteit aanwezig. Hoewel ik theoretisch al door de neurologen bekeken ben, heb ik weinig geloof gehecht aan hun waarschijnlijke diagnoses.Ook zijn de bekende DNA-genen bekeken en ook hier is niets gevonden. Ook hebben ze onderzoeken gedaan waarvan ik niet meer weet hoe deze heten. Met het dossier van mijn moeder hoop ik een antwoord te vinden, wat er gaande is. Mijn vraag is echter hoe moet ik dit in zijn geheel aanpakken. Ik heb er niet voor gestudeerd en ik heb geen flauw idee of er doktoren die dit als hun taak hebben. Met andere woorden " ik heb medische hulp nodig met kennis over het gehele manselijke lichaam en zijn manco's. Kan iemand mij verder helpen? Please!!!!!!!!!!!
Waarom heb je geen vertrouwen in de diagnosen van de neurologen?
De onderzoeken die gedaan zijn kun je eenvoudig achterhalen in jouw medisch dossier.
Overleg met de huisarts.
Beste meneer of mevrouw x.
Ik heb geen vertrouwen in de diagnose van de neuroloog omdat het een vermoeden is. De onderzoeken die hebben plaatst gevonden waren goed, dwz. er waren geen fouten ontdekt. Op je dossier staat wel de diagnose. Als gevolgd daarvan wordt het niet meer nuttig geacht om verder te kijken. Dus er gebeurt niks meer. Maar stel nou dat er wel wat aan gebeuren kon, dan doen ze dat niet. Wat zou jij (x.)doen?
En wat is dan de diagnose die het beste bij uw klachten past?
De inactiviteit van spieren (het gemis aan kracht vooral rondom knie(spieren , te zwakke kniebanden ?).