Hoi!
Ik heb de laatste tijd van alles wat.
Dit zijn mijn klachten:
- Hoofdpijn
- Pijnlijke spieren en gewrichten
- Zomaar ergens pijn in lichaam, van in mijn buik tot de leverstreek
- Last van diarree en dan weer verstopping
- Moe en angstig
De laatste tijd heb ik heel vaak dingen op internet opgezocht van wat ik elke keer voelde.
En elke keer als ik bij iets ernstigs aankwam, werd ik bang dat ik bijv. kanker had/heb.
Het maakt me zo ontzettend bang!
Sommige familieleden en mijn vriendin hadden ook kanker. Het lijkt wel of het steeds dichterbij komt. En alles wat ik voel, ben ik bang!
Ik hoop heel erg dat iemand tips voor mij heeft,want ik weet echt niet meer wat ik denken of voelen moet!
Groetjes, ik.
Oja, nog 1 ding: Ik heb ook 2 bultjes op mijn hoofd. Soms doen ze erg zeer. Ook bovenop mijn hoofd zit het niet helemaal goed, dat doet ook vaak zeer.
Mijn rug is ook erg pijnlijk de laatste tijd.
Ben je al bij de huisarts geweest? De huisarts kan lichamelijk onderzoek doen en als het nodig is een bloedonderzoekje. En de huisarts kent jouw medische voorgeschiedenis.
Helaas kan ik je niet gerust stellen. Ga naar de huisarts.
Heeft u vragen over uw gezondheid of heeft u klachten? KWF Kankerbestrijding wil mensen stimuleren tot tijdige actie als zij een klacht hebben die op kanker kan wijzen. Hier vindt u informatie over de 9 meest herkenbare signalen voor kanker.
KWF Klachtadvies
Het kan onduidelijk zijn waar een klacht vandaan komt of om welke ziekte het gaat. KWF Klachtadvies helpt u inschatten of u naar de huisarts moet gaan. De adviezen op deze website zijn gebaseerd op uw eigen antwoorden. Ze zijn geschreven door deskundigen op het gebied van huisartsgeneeskunde, kankerzorg en voorlichting.
Ga gewoon even naar de huisarts, dan heb je zekerheid en rust.
Lees deze berichten over Hypochondrie:
http://www.dokter.nl/search_gcse/?q=FORID%3A11&cx=partner-pub-8575168267605921%3Aeak94u-kmbq&ie=UTF-8&q=hypochondrie&sa=Zoeken#1381