Goedemorgen
Ik ben 27 jaar. Heb een miskraam achter de rug en ging met klachten aan me lever na de echo. Ze zagen een galblaas vol met kleine steentjes ( lever waardes waren verhoogd) maar de pijn was daarna als sneeuw voor de zon weg. Maar toen zagen ze dus toevallig een vlek op me lever. In de verslag stond waarschijnlijk hemangioom of adenoom. Andere minder waarschijnlijk. Gestuurd na de mdl arts die gaf aan dat het 99,99 procent een hemangioom is maar niet goed kunnen karaktiseren omdat het 6 cm is. Toen heb ik een mri gehad zonder vloeistof omdat ik een paniekaanval kreeg en daaruit bleek dat ik er niet 1 maar 2 vlekken op me lever heb met de zelfde signaalen wat in de verslag staat maar hebben ze het weer niet kunnen karaktiseren.
In turkije heb ik een extra echo gehad bij de MDL arts en radioloog die gaven gelijk aan dat het een hemangioom is door de vorm kleur etc.
Nu vroeg ik me af waarom de MDL arts dit dan niet met 100 procent zekerheid kon zeggen zonder een mri? Ik heb weken niet geslapen heb donderdag weer afspraak bij de MDL.