Thuis naakt rondlopen

Hoi.
    Sinds vorige zomer doe ik aan thuisnudisme, het verlangen begon in mij op te komen (vroeger had ik nudisme nooit begrepen, nu wel), ik vond dit eerst zeer onwennig, maar het duurde niet lang voordat ik dit heerlijk en geweldig vond, ik doe het zoveel mogelijk maar ik hou dit privé: als mijn gezinsleden niet thuis zijn en met de gordijnen gesloten zodat de buren het onmogelijk kunnen zien.

Tijdens de winter heb ik thuis naakt rondlopen moeten pauzeren, het werd me te koud en ongezellig om dit te doen. Ik heb heel de winter mij zitten afvragen of dit tijdens de winter gedaan wordt, naakt rondlopen en hoe?
    Graag tips en ervaringen van mensen die net zoals ik thuis naakt rondlopen! Hoe doen jullie het en wat zijn jullie ervaringen?

Hieraan nog toegevoegd: ik ben een vrouw.

Niet raar dat het dan koud is. De verwarming hoger zetten zou dan kunnen helpen

Is toch heerlijk? Ik snap je wel en probeer het ook te doen als het lukt en er niemand thuis is. Ben zelf 23 en woon dus nog thuis. En jij?

Ik ben 45.

Dat is een feit.

Ik ben een man van 64, getrouwd, de zoon het huis uit en vind het al jaren heerlijk om thuis naakt rond te lopen. Ik slaap naakt en sta 's morgens op en begin met het maken van een kop koffie, zet meestal de pc aan en tegen de tijd dat mijn vrouw klaar is met douchen ga dit zelf ook doen. Mijn vrouw is op de hoogte van dit "ritueel". Na het ontbijt en ik de hond heb uitgelaten gaat mijn vrouw werken en als ik vrij heb, gaan de kleren meestal weer uit en doe zo de huiswerkzaamheden en waag het soms om even naakt in de tuin rond te lopen. Soms gebeurt het dat ik opgewonden hiervan raak en dan even "de druk van de ketel" moet halen. 's Middags moet de hond weer uit en moeten de kleren helaas weer aan. Soms gaan de kleren weer uit en maak dan het avondeten klaar en de kleren weer aan voordat mijn vrouw thuis is. Van dit gebeuren nadat mijn vrouw is gaan werken is zij niet op de hoogte. Het liefst zou ik de hele dag naakt in huis willen rondlopen. Hierdoor ben ik toch geen oversexte man zoals mijn vrouw mij wel eens noemt.

Ja Math, Ik ben precies hetzelfde als jij.
    Ben ook graag naakt zowel binnen als buiten. En als ik alleen thuis ben gaan de kleren uit. Vindt het heerlijk om naakt te zijn. Ook slaap ik naakt, en ga met mooi weer naar 't zwemwater waar naakt oogluikend wordt toegestaan. Lekker naakt zwemmen en rondlopen.
    Groetjes toon

Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Hallo allen. Ik ben een van van bijna 72 jaar en alleen gaand. zo juist heb ik het bovenstaande gelezen en vraag mij af wat het probleem is als je graag bloot bent. Belangrijk daarbij is dat je niemand ongewild aanstoot geeft. Verder doe je er niemand kwaad mee. En het feit dat je weleens opgewonden kan raken hoort ook bij het mens zijn. Ik zelf geniet daar nog heel veel van, ook al men iets bedenken wat leuker is dan blijf ik dat toch gewoon doen. Geniet van het leven, er is ellende genoeg in de wereld!

@Math @Toon
    Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben dat graag thuis uit de kleren gaat als ik alleen thuis ben.
    In de zomer gaat dit erg gemakkelijk, tijdens de winter zal het wat anders zijn denk ik. Misschien enkel en alleen een brede wollen sjaal over mijn rug en schouders leggen of eeen wollen cardigan?

@Nixan Mee eens, dank je!

Dit is een medisch forum. En dit topic heeft daar niets meer mee te maken. Daarop is het topic gesloten

Het onderwerp ‘Thuis naakt rondlopen’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief