Hoi ik zit met het volgende; ik ben een vrouw van 27 jaar oud, ik heb een goede baan een leuke vriend en ga ik geniet van het leven.
Ik zit met het volgende; iedereen om mij heen krijgt kinderen of heeft een kinderwens, mijn zusje heeft zelfs 2 kinderen maar op de een of ander manier voel ik niks als ik een kind vastpak. Is er iets mis met mij? Ik ben totaal ook niet bezig om te bedenken of ik kinderen krijg binnen een paar jaar want ik heb die gevoelens of drang niet naar een kind. Wanneer er aan mij wordt gevraagd of ik kinderen wil kan ik daar geen antwoord op geven omdat ik het echt niet weet.
Ik wordt er steeds mee geconfronteerd en ik wordt er best onzeker van. Is er iets mis met mij?
Ik wil namelijk geen kinderen nemen omdat het 'MOET', ik weet ook niet of ik het in de juiste topic hebt geplaatst... ik wacht jullie antwoord af!! Alvast bedankt Dametje 27
Ik begrijp je hartstikke goed. De vrijheid die ik nu heb, en alle energie die ik in mijn werk kan stoppen.
Maar tijdens de feestdagen dacht ik wel, als ik later oud ben en er zitten geen kinderen en kleinkinderen aan de Kerstdis, en ik ben alleen met mijn partner, dat lijkt me toch niet het mooiste dat er is.
Ik ga zeker voor kinderen, alleen nu nog even niet!
heel herkenbaar!
mijn dochter had dat ook jaren niet, dat gevoel dat je ze graag wil, maar dan opeens was het daar ze wilde ze toch wel erg graag, maar ja, dat moet wel lukken en dat ging nog 2x mis, nu eindelijk binnen 2 jaar 2 kinderen en dolgelukkig en stapelgek op ze.
gevoel kun je niet dwingen, het is wel zo dat je eigen kinderen natuurlijk altijd veel liever, leuker en knapper zijn dan die van een ander ; - ) en daar hou je ook gelukkig veel meer van.
jij hebt nog eventjes de tijd, het zal nog wel komen en... er is dus niets mis met je. maar denk eraan... geen kinderen is ook geen oma worden en laat dat nou het leukste van alles zijn ; - )
Brenda
Hoi Dametje, ik wilde dus ook jarenlang geen kinderen, tenminste ik gaf andere zaken voorrang. Nu ben ik er wel klaar voor, het lijkt me het mooiste dat er is. Ik kan wel zeggen dat ik alles gedaan en alles gezien heb dat ik wilde, alleen heb ik nog geen eigen kinderen, dus dat zou mooi zijn als het kan.
Hoi bedankt voor de reakties, misschien komt het wel maar ik heb het gevoel dat het niet komt ofzo. Iedereen om mij heen krijgt kinderen en ik voel er niets voor. Ik denk niet aan hoe het zit met kerst of als ik oma wordt. Misschien komt het nog , misshcien maak ik me zorgen om niets maar het is toch goed om geen kinderen te nemen omdat het nu mijn leeftijd is zeg maar? Anders zou ik mijn eigen kind denk ik ook verwaarlozen...nou in ieder geval bedankt voor de reakties