Ik heb deze site opgezocht op aanraden van mijn huisarts, omdat niemand erachter kan komen wat de oorzaak is van de pijn in mijn rechter been (nu 10 maanden)
Toen ik terug van een maandelijkse reis uit thailand kwam vorig jaar december kreeg ik na 2 weken zulke erge pijn in mijn rechterbovenbeen dat ik niet meer kon lopen en mijn partner me naar de ehbo heeft gebracht, dit kwam omdat we ons zorgen maakte over een apenbeet 4 weken eerder, die overigens goed genezen was. Daar zeiden ze dat door de kracht van de beet er een spier beschadigd zou kunnen zijn en dat het wel over zou gaan. Het ging eerst bijna weg, werd minder en soms weer meer. Ik heb nooit meer echt kunnen rennen, maar ik kon er mee werken. Totdat ik tijdens werk (horeca, dus loop veel) steeds in de avond erg pijn kreeg, soms aan de voor, soms aan de achterkant en soms de onderkant van mijn rug. Plat liggen is niet fijn en opstaan vanuit zit gaat ook erg moeilijk, zeker de eerste stappen. Een paar keer was het zo erg dat ik niet meer zelf on lopen en ik moest gedragen worden naar de wc en bed. Ik ben 27 en vind dit erg raar. Het komt nooit vanuit dezelfde posities en verdwijnt ook weer plotseling, na een heleboel fysiotherapie, dokterconclusies die het niet bleken te zijn en foto's waar ze niks op konden vinden ben ik eigenlijk een beetje ten einde raad. Ik heb nu al meer dan een maand diflonac pillen waar ik er 2 per dag van slik, als ik daarmee stop word het weer heel erg, maar verder wordt er niks mee gedaan.
Heeft iemand een idee wat ik kan doen. het laatse wat de huisarts zei was dat ze het ook niet meer wist en ik zelf maar op internet moest gaan zoeken.