"Hallo,
Wil je me helpen?
Ik heb een zeldzame ziekte, je hebt het misschien nog niet aan me gezien, maar ik heb elke dag pijn en de ziekte heeft mijn leven al erg beïnvloed.
De ziekte is erg zeldzaam, waardoor er weinig over geweten is, jij weet er weinig over, maar ook de dokters, waardoor ze me minder goed kunnen helpen en waardoor de nieuwe dokters er niets over leren in de les.
Hier moet iets aan veranderen, want wij verdienen het ook om zo goed mogelijk behandeld te worden.
Mijn moeder en de patiëntenvereniging waarvan ze voorzitster is, wil de dokters, de overheid en de politiek wakker schudden. Ze wil hen laten weten dat de ziekte bestaat en wat het inhoudt om te leven met een zeldzame ziekte.
Hier heeft zij en de patiëntenvereniging veel energie voor nodig en jouw steun. Via de nivea awards wordt er een prijs uitgereikt aan een vrouw uit de 1000 die zich inzet voor de maatschappij.
Mijn mama is een vrouw uit de 1000 die zich zonder eigenbelang inzet voor de maatschappij. Ze verdient onze waardering.
Stem op haar, ze kan hier 3000 euro mee verdienen, zodat ze haar droom om erkenning te verkrijgen voor zeldzaam zieken bij dokters, ziekenhuizen, de overheid en in de politiek verkrijgen via een grote sensibiliseringscampagne. Dus ze gaat er niet mee op strand liggen. Hoe kan jij helpen?
Stuur deze mail naar zoveel mogelijk mensen en stem!
1. Surf naar http://www.nivea.be
2. Ga midden onderaan naar AWARDS en klik hierop.
3. Links zie je ‘ontdek de kandidaten en stem!’ Klik hierop!
4. De kandidatengalerij komt tevoorschijn. Rechts kan je snel een kandidaat zoeken.
In de kernwoord balk typ je ‘Erkenning voor zeldzaam zieken’ Daarna klik je op zoek.
Je ziet mijn mama ‘Chris’ op de fiets zitten. Daar klik je op ‘stem’. Je verkrijgt volgend venster:
5. Hier typ je je mailadres in. Onderaan moet je dan de code intikken in je ziet, daarna druk je op stem!
Je kan slechts 1 keer stemmen met 1 mailadres.
SUCCES en vooral BEDANKT
WE GAAN ERVOOR!
GA JIJ MEE?
Leen"