hoi
ik ben een meisje van 14 jaar en ik ben een jaar ongesteld. altijd als de laatse dag van menstruatie is geweest, heb ik bij het afvegen nog een beetje bloed(komt niet uit vagina) vreemd, maar het is amper wat dus het zal wel. nu ben ik dus 1,5 week na mn menstruatie aan het afvegen en zie ik ineens bloed, dus ik voelen maar niet ongesteld. dus ik kijk goed, (ik heb sws voor mn vagina een soort bultje met snee(binnenste schaamlippen? denk ik) en dan daarnaast zit een wondje (scheurtje) van max een halve centimeter. het zit echt aan de ingang van mijn vagina, dus kan ik daar sudocreme op smeren? heb het vandaag wel gedaan maar weet niet of het helpt/goed is. voor de rest geen jeuk dus geen infectie ofzo. is het normaal zo’n soort scheurtje bij je vagina en kan je een creme gebruiken?
Je zou sudocreme kunnen gebruiken, maar wel heel dun aanbrengen
Nabloeden kan maar als je een wondje hebt zou ik even naar de dokter gaan. Ook eens nagaan waardoor een eventueel wondje kan komen. Misschien inlegkruisjes of maandverband die irriteren. Misschien een infectie.
catootje, ik gebruik wel inlegkruisjes omdat ik best veel afscheiding heb. dit is voor mij normaal aangezien ik dat al sinds het begin heb. anders hele dag bijna natte onderbroek
(later bijgevoegd)
het is niet perse een wondje, maar meer een klein rood schaafje
Ik denk dat ik een schimmelinfectie heb, alleen weet niet wat ik moet gebruiken zodat het hersteld heb nu sudocreme gesmeerd rondom heel m’n vagina. Is dat schadelijk of juist goed?
Dat gaat niet helpen. Je moet dan een anti schimmelcreme gebruiken ( als het een schimmelinfectie is)
Maar heb wel enorme jeuk en zwelling zal dat wel verminderen door de sudocreme? En gaat het vanzelf over want wil geen anti schimmelcreme kopen
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Dat zul je dan moeten afwachten