Hoi!
De laatste tijd ben ik niet echt happy, daarom heb ik aan zelfbeschadiging gedaan. (ik weet dat het slecht is en ga het echt nooit meer doen want ik heb me hier de afgelopen week veel te veel druk over gemaakt en dat wil ik nooit weer) Ik heb het drie keer gedaan, over verschillende dagen. De eerste twee keer was er niks aan de hand. Alleen na de derde keer begon de plek op waar ik het gedaan had pijn te doen (heb het gedaan in mijn bovenarm, helemaal niet diep en er kwam bijna geen bloed uit) en voelde mijn arm raar aan. In die week heeft mijn arm af en toe nog zo gevoeld maar daarna kreeg ik last van spiertrillingen. Die ik nu ongeveer een week heb. Ik kreeg last van pijn in mijn buik net onder mijn ribben en had opeens veel lucht in mijn maag. Ook heb ik nu af en toe last van pijn in mijn rug en nek. En gister kreeg ik opeens een raar gevoel in mijn gezicht. Net alsof je voet slaapt, maar dan in je gezicht, een beetje tintellend en zwaar gevoel. En sinds vanmorgen had ik best wel erge hoofdpijn dat af en toe terugkomt, het voelt als wanneer je voorhoofd verstopt zit zegmaar als je verkouden bent. Dus heeft iemand ervaring met tetanus en valt dit hieronder of weet iemand wat het anders kan zijn? (Ik heb de wonden aangebracht met een nieuw mesje die ik eerst in kokend water met zout heb gelaten voor het gebruik. En heb ze direct met pleister beplakt nadien. De wonden zijn snel en goed geheeld en leken verder heel normaal.)