Beste mensen,
ik maak me erg zorgen over mijn slechte gezondheid de laatste tijd
telkens val ik terug ziek, alsof ik nooit volledig gerecupereerd was ofzo
ik heb dan spierpijn,pijn in nek, beetje koorts, hoofdpijn,zwak en moe, zweten, en ook wel verkoudheid of keelontsteking erbij en regelmatig misselijk
ik ben van beroep poetsvrouw en heb altijd open wonden aan mijn vingers( dat is een zenuwtrek, ik kan er niet afblijven, en trek velletjes van men vingers tot het bloed) en dan elke keer toiletten proper maken, zonder handschoenen( ik kan niet poetsen met handschoenen aan), ik maak me zorgen dat ik iets opgelopen heb, kan dit? mijn weerstand is ook 0,0, ik neem elke dag vitamine preparaten en vitamine c bij, maar het is niets tekort, en indien ik weer ziek val( laat hopen van niet) ga ik men werk spoedig kwijt zijn,heeft er iemand advies?
Er zijn dus een aantal zaken die dus echt niet kunnen. En het heeft niets met niet kunnen te maken maar met willen. Daar kan geen discussie over zijn.
[quote]ik ben van beroep poetsvrouw en heb altijd open wonden aan mijn vingers( dat is een zenuwtrek, [b]ik kan er niet afblijven, en trek velletjes van men vingers tot het bloed)[/b] [b]en dan elke keer toiletten proper maken, zonder handschoenen[/b][/quote]
Dat is natuurlijk vragen om problemen!! ook jij kunt met handschoenen aan werken.
Het wordt dus tijd om naar je huisarts te gaan en een bloedonderzoek te laten doen.
je hebt gelijk Tandor, het is geen excuus om geen handschoenen te dragen, al vind ik het vervelend om mee te werken, maar je kan dit waarschijnlijk wel gewoon worden, om gewoon met handschoenen te poetsen. ik ken trouwens nog poetsvrouwen die geen handschoenen dragen, eigenlijk weet ik helemaal niet wat de gevaren hiervan kunnen zijn, als ik het tegen mijn naaste omgeving zeg reageren ze zo van, dat is nogal ver gezocht dat je op die manier iets zou oplopen! toch ik vertrouw het niet meer en ga men bloed laten onderzoeken
Het schoonmaken van toiletten zonder handschoenen en met wondjes kan je zomaar een hepatitis infectie bezorgen. Maar ook andere bacteriële infecties.