Misschien een drukplek van je schoen?
Nee, zou dat niet direct denken..
Heb het al zeker 4 weken en heb direct andere schoenen aangedaan waar ik dit niet meer in voel want het schuurde over mijn vorige schoenen. Ik voel dit als ik mijn voet beweeg en soms als ik wandel en als ik opsta, maar als ik er op duw is dit een heel naar gevoel op dit plaatsje echt pijnlijk wat zou dit dan toch kunnen zijn?
Die vraag had je vanochtend ook al een keer gesteld en ook antwoord gehad.
Je zult toch naar je huisarts moeten als je wilt weten wat er precies aan de hand is.
Het heeft weinig zin om iedere keer een nieuw topic aan te maken met dezelfde vraag. Het antwoord gaat niet veranderen. Met hier vragen blijven stellen gaan de klachten niet weg.
Zoals ik zei ik heb een mobiel die blokkeert en die vragen kwamen er een paar keer op nog maals sorry, ik kan hier zelf niets aan doen, maar wees wat vriendelijker tegen mensen die hier iets te zeggen hebben.
Het was niet mijn bedoeling om onvriendelijk te zijn.
Maar het ligt niet alleen maar aan je mobiel.. Ik had vanochtend al uitgelegd dat het je achillespees kon zijn.
Je stelde vanavond toch weer de vraag of het je achillespees kon zijn. Dat doet je mobiel toch echt niet uit zichzelf.
Maar het kan dus je achillespees zijn. Een ontsteking. Het kan door een drukpunt van schoenen komen. Maar je zult even naar je huisarts moeten gaan om daarachter te komen. Die kan het namelijk goed bekijken en onderzoeken.
Ja inderdaad daar heb je gelijk in, maar ik wou even die foto erbij plaatsen, waardoor het op een of andere manier niet lukte om bij dezelfde discussie te plaatsen, sorry datik dit dan opnieuw moest doen, maar de andere keren dat hij het dubbel stuurde daar kon ik niks aan doen, dus nogmaals mijn excuses.
Bedankt om me verder te helpen.