Ik was vanmiddag aan het voetballen met wat vrienden. Ik ben 12jaar en al wel in de puberteit. Ineens kreeg ik pijn aan mijn onderbuik,lies,ballen. Dit had ik hooguit 45/60minuten. Nu doet het geen pijn meer. Als ik ze aanraak doet het ook geen zeer of wat dan ook. Ik kon nog wel rennen alleen deed dat wel een beetje pijn. Nu heb ik er geen last van maar zou dit wat kunnen zijn? Dit is vandaag gebeurd.
Is het mogelijk dat er misschien een bal tijdens het voetballen even bekneld is komen te zitten?
Ik weet niet hoe je dat bedoelt. Ik was zelf bang dat ik dat Torsio testis had.. maar de symptonen waren alleen onderbuik,lies,bal pijn en wat misselijkheid maar ik denk dat dat kwam doordat ik me druk maakte.
Ik bedoelde dat er misschien een bal iets in de verdrukking is geraakt of heel even tussen je benen terecht is gekomen
Nee dat niet, misschien dat ik bij het schieten watr aakte. ik moest ook naar het toilet op dat moment
Dat zou dan heel goed kunnen. Je hebt er nu i ieder geval geen last meet van. Mocht het weer terug komen ga dan wel naar je huisarts.
ik begin nu ook te kokhalsen. komt dit omdat er een brok in mijn keel zit en ik moet hoesten. of is het een gedraaide bal, ik maak me ernstig zorgen maar durf het niet te zeggen teg
en mijn moeder
Als het een gedraaide bal was zou je veel meer pijn moeten hebben en kun je de bal van de pijn niet aanraken
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Als je een gedraaide bal zou hebben zou je nu veel meer pijn moeten hebben en een dikke zak. Je zou die bal niet eens kunnen aanraken. Als je ongerust over bent bel dan de huisartsenpost of ga morgen vroeg gelijk naar je huisarts.