Hallo allemaal, ik wilde even via dit forum informeren omdat ik op het moment in t buitenland ben en ik vertrouw de apotheker nier helemaal hier. Wel ga ik bijna naar huis en regelrecht naar de huisarts maar tot die tijd wil ik even kijken wat jullie denken dat ik heb. Ik heb nu al een aantal dagen, ongeveer 3, erge buikpijn (constant afgewisseld met krampen) daarnaast moet ik zo'n 5 x per dag naar t toilet en moet ik niet aan eten denken ik word al misselijk als ik het zie of ruik. Ik heb totaal geen energie om wat te doen en slaap de helft van de dag. Ook heb ik bloedverlies alsof ik ongesteld ben, nu ben ik wel overgestapt naar een andere pil omdat ik de Diana pil had en daarnaast slik ik hem ivm de vakantie nu door. De dokter hier heeft mij flagyl antibiotica voor 3 dagen gegeven omdat hij dacht dat ik een voedselallergie heb, maar daar twijfel ik dus erg aan omdat ik vrijwel alleen maar dingen eet die ik in Nederland ook eet (salades, fruit, vis, kip o.a.). Ik heb dit keer echt geen flauw idee wat het zou kunnen zijn dus ben erg bang. Heeft iemand een idee? Alvast bedankt groetjes Naomi