Hoi hoi.
In 2018 heb ik op twee verschillende momenten een 'ongeluk' gehad waardoor ik beide keren een kneuzing er aan heb overgehouden. (Iemand is op mijn arm gevallen en door een auto aangereden)
Nu heb ik last gehad van een kneuzing in mijn elleboog en in mijn knie. Echter heb ik nu nog steeds soms last hiervan. Soms is dit meerdere dagen achter elkaar en soms heb ik er weken geen last van.
Het is moeilijk te beschrijven waar het naar voelt. Het is geen pijn of jeuk. Het voelt bij beide ledematen alsof iemand voorzichtig aan een zenuw aan het trekken is. Ik heb vooral hier last van als ik probeer te slapen en het is soms zo erg dat ik niet in slaap kan vallen. Ik ben twee jaar geleden naar het ziekenhuis geweest om foto's te laten maken om te zien of ze konden achterhalen wat er aan de hand is maar ze zagen niks.
Ik weet niet wat het is en wat ik er aan kan doen en soms lig ik huilend in mijn bed omdat het zo erg voelt en ik heb niks kunnen vinden dat helpt. Ik had nog liever pijn gehad zodat ik pijnstilling kon nemen hiervoor. Weet iemand wat dit kan zijn?