Hoi allemaal,
Ik wil dit toch even van me afschrijven. Al jaren als ik zo en nu vragen heb ik stel ik ze op deze forum. Altijd wordt er netjes gereageerd door John. Geruststellende antwoorden of goede tips zijn er altijd. Laatste keren worden er best wel bot gereageerd vanuit "suus". En heel erg kortom met van ga naar de huisarts. Het manier van schrijven is al kleinerend. Wou dit toch even kwijt hier. Maar denk dat het velen wel is opgevallen. Er zijn mensen die met iets kleins al in paniek schieten en niet meteen de huisarts willen bellen , of niet durven te bellen met een klacht. Dan sta je niet op een botte reactie te wachten. Fijne avond allemaal.
Het is een grote platform. Misschien vandaar. Is suus diegene die ook als suzan reageert?
En zo een topic over iemand openen is niet kleinerend of aanvallend?
En dan nog anoniem ook?
Ik weet niet wie van ons tweeën er botter is......
Omdat ik over het algemeen gewoon een direct en rechtstreeks antwoord geef?
Ik denk dat hoe jij de antwoorden opvat, meer over jouzelf zegt dan over mijn manier van reageren.
Idd, pamperen doe ik niet.
Wel probeer ik mensen regelmatig een spiegel voor te houden, na te laten denken over wat ze vragen en hoe terecht hun angst is.
Gelukkig zijn er ook mensen die dit wel begrijpen en juist door mijn directe antwoord hun angst weten te tackelen.
Op sommige vragen kun je alleen maar antwoorden.naar de huisarts te gaan.
Omdat het simpelweg onverantwoord is om via een forum een antwoord te geven of de klacht is dusdanig vaag dat je er zonder onderzoek niks over kunt zeggen.
Ook dan is naar de huisarts gaan het enige zinnige wat je tegen iemand kunt zeggen.
Verder ga ik mijzelf niet verdedigen over mijn doen en laten.
Wil je niet dat je een reactie krijgt die niet in je straatje past, stel dan geen vraag op een openbaar forum, maar ga gewoon naar je huisarts😉
@Anoniem
Jij gaat door voor de koelkast!
Suus is idd een afkorting van Suzan
Inderdaad, ik ga me gegevens hier niet openbaar maken. Het is mijn mening dat u bot en gemeen reageert. U hoeft er niks mee te doen natuurlijk maar het is gewoon erg jammer op zo een forum. Fijne feestdagen
En wat is er dan bot en gemeen aan een goedbedoeld en welgemeend advies naar de huisarts te gaan als je ergens last van hebt?
Lees je eigen berichten eens terug wat je over mij schrijft, jij doet ook niet echt lief, maar klaagt ondertussen wel dat je "gemeen" behandelend wordt....
Nogmaals, als je er niet tegen kunt om reacties te krijgen die je misschien niet leuk vindt, stel dan geen vragen op een openbaar forum, maar raadpleeg een één op één hulpverlener.
Iedereen is hier vrij om.vragen te stellen, maar ook om te reageren.
En hoe jij nu doet, is in mijn ogen een beetje zielig.
Net zo sneu als dat ik nu een topic zou maken waar in ik ga klagen dat er hier anoniem over mij geklaagd wordt.