Ik ben 23 jaar en heb afgelopen week een verkoudheid gehad. Ik kreeg net mijn bloedresultaten binnen, kan pas morgenavond bellen naar de arts, maar zag zelf dat er 2 zaken in het rood staan.
Mij calcium is 2,57, terwijl het tussen de 2,15 en 2,55 zou moeten liggen.
En mijn ijzer staat aan 162, terwijl het tussen de 59 en 158 zou moeten liggen.
Ik neem al enkele weken maagbeschermers, zou het daar van kunnen zijn? Ik voel me ook moe. Is dit iets ernstigs?
Paniek is niet nodig hoor.
Want als er iets aan de hand was waar direct op geanticipeerd zou moeten worden, was er al contact met je opgenomen.
Het bespreken van uitslagen is verder voorbehouden aan je/een arts, maar over dergelijke minimale afwijkingen hoef je echt niet in paniek te raken.
Ik ben bang voor de ziekte van khaler, omdat ik de laatste tijd moe ben. En nu met die verhoging van calcium…
Ziekte van Kahler? met die geringe afwijkingen is dat toch heel erg onwaarschijnlijk. Misschoen iets minder googlen en op de dokter wachten
Zouden er dan nog andere waarden in mijn bloed moeten verstoord zijn?
Ik ben ook enorm moe, maar heb wel verkoudheid gehad. Ook veel rugpijn, maar heb heel veel moeten hoest laatste dagen. Kan mss daarom zijn?
Bespreek dat met je huisarts, via een forum kun je wel allerlei dingen gaan bedenken, maar dat zegt helemaal niks over jou situatie.
De minimale afwijkingen die jij noemt, hoeven niet eens klachten te geven.
Rugpijn kan zeker komen door veel hoesten.
En de vermoeidheid kan ook komen door de verkoudheid.
Op het moment ben je ook een beetje gestrest,en dit kan de symptomen versterken.
Bespreek dit alles morgen met de huisarts.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies