Hallo
Ik krijg sinds enkele dagen rode vlekken /bulten op mijn voorhoofd , Ik heb seborroïsch eczeem maar daar heb ik shampoo voor gekregen van de huisarts en die is aardig onder controle
Het lijken toch kleine ontstekingen te zijn maar seb. eczeem is ook niet uitgesloten. Ga er dus mee naar de huisarts en laat ernaar kijken
Hallo
Is er dan creme oid voor ?
Net na het douchen wordt het erger zegt mijn vrouw..en komen er ook meer rode vlekken .bulten bij
De dokter kan er idd iets voor voorschrijven
Hallo John
Ik Google / lees 2 soorten crème,s Hydrocoryison en ketoconazol
Welke is het beste en heeft het beste resultaat ? of zijn er nog andere betere ?
Dat is aan de huisarts om te beoordelen, daarom ook het advies er mee naar de huisarts te gaan.
Ik heb van huisarts ketoconazol gekregen...als hij binnen 10 dagen geen resultaat ziet dan moet ik naar dermoloog
Vraag , Kan ik mijn gezicht ( als vanouds) vooraf wassen met pH neurale zeep Dermolin voordat ik de crème opbreng ?
En mag ik mijn haar wassen met head and sholders, voordat ik de shampoo van ketoconazol opbreng ?
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Vraag 1: Ja
Vraag 2: Nee...je hebt al een shampoo om te gebruiken
Smeer nu 4 dagen ketoconazol crème icm shampoo iden ketoconazol ..zie nog geen verbetering....stoppen of geduld hebben ?
Je huisarts zegt het 10 dagen te gebruiken, het kan dus 10 dagen duren voor je resultaat gaat zien.
Waarom zou je dan na 4 dagen stoppen?
Je huisarts geeft niet voor niks het advies van 10 dagen......
Smeer nu 10 dagen met ketoconazol creme en shampoo.. lijkt alleen maar erger te worden , bij opstaan was ik mijn gezicht met ph neutrale zeep dermolin en smeer dan ketoconazol op mijn voorhoofd...en was om de 3 dagen mijn haar met ketoconazol shampoo , lijkt me dat ik niks verkeerds doe ....
Koppel dit dan terug naar je huisarts, zodat die naar een dermatoloog verwijzen kan, zoals voorgesteld was voor met de zalf en de shampoo begon.
Krijg een verwijzing naar dermatoloog...wachttijd 9 weken ..de ketoconazol crème en shampoo heeft amper wat gedaan ..vraag..doorgaan met crème/shampoo tot ik oproep krijg of meteen maar stoppen ...vraag me nu wel af ...wat is dit eigenlijks ..zie foto
Ik zou het zo helaas ook niet kunnen zeggen. Dat is een vraag voor de dermatoloog. Even met de huisarts overleggen of je met de creme en shampoo kunt stoppen