Hallo ik zal even kort uitleggen waar ik mee zit. Laatste tijd heb ik hele aparte klachten en het lijkt ook heel wisselend te zijn.
Het begon eerst met last van mn maag, maagzuur misselijk etc. Opgegeven moment ging dat weer wat beter. Daarna kreeg ik last van mijn spieren, hoge rugpijn. Laatst werd ik wakker met verkrampte spier in mn linker schouder. Ik heb last van mijn linkerschouder nu en dat trekt tot aan mijn nek, soort van elektrische kramp. Als ik omhoog kijk of naar rechts voel ik de pijn.
Daarnaast heb ik een brandende gevoel op de borst, het lijkt in aanvallen te komen. Afgelopen nacht hield het aan. Brandend gevoel achter mn borstbeen, armen, hals en dan ook weer koud tegelijkertijd. Het was een soort van gloeiende warmte van binnen. Het komt en gaat nu nog steeds. Daardoor angst, hoge ademhaling en misselijk.
Ik voel me zo onrustig en angstig vooral omdat het zo wisselend is. Maag, schouder links nek, hoge ademhaling, angstig onrustig, gloeiend warm gevoel van binnen slokdarm borst buik armen soms. Heel apart.
Het maakt me gek en bang. Wat kan dit zijn
Als je echt zo bang bent of zo veel klachten hebt, begrijp ik niet zo goed dat je er niet mee naar je huisarts en/of een fysiotherapeut gaat.
Die zullen je vragen na onderzoek beter kunnen beantwoorden en je wellicht ook van je klachten af kunnen helpen......
Ik ben daar dus bang voor. Ik durf het niet ben bang voor ernstige dingen. Vooral dat brandend gevoel op de borst gloeiend waar kan dat aan liggen? Kan dat door stress komen?
Kan je borst dan echt gaan gloeien van stress? Ik voel het ook over me maag heen soms.. kan dat gloeiende komen door stress? Of maagzuur. Dus het zou allebei kunnen?
Zijn dit klachten dit bij ernstige dingen horen.. ik ben echt zo bang ben zo benauwd
Het voelt namelijk soms echt als menthol van binnen. Gloeiend. Dit begon gister nacht ik was zo zo angstig en heb niet kunnen slapen van dat gloeiende gevoel. Nu is het er nog steeds.
Ga met de klachten naar de huisarts! Zonder enige vorm van onderzoek is daar niets over te zeggen. Je bent bang dat je iets ernstigs hebt maar durft vervolgens niet naar de huisarts omdat je bang bent dat je iets ernstigs hebt....
Dit gaat toch nergens over... of wil je gewoon met de klachten blijven rondlopen?
Ja het voelt als brandend maagzuur. Klopt ik ben altijd zo angstig en onrustig en denk altijd in het aller uiterste.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Ga dan naar de huisarts en kijk dat je hulp krijgt voor je angsten