De beschadiging lijkt meer aan de buitenkant van het glas te zitten.
Zolang je geen klachten hebt, zal het wel meevallen dat je iets binnen hebt gekregen.
Heb je wel ergens last van,neem dan even contact opnemen met de huisartsenpost.
Ja het lijkt ook buitekant maar heb me hele mond in de fles gezet dus weet niet ofk het geslikt heb wat als ik het geslikt heb mijn organen beschadigen wat nu ?? Merk ik het als het in de slokdarm blijft zitten ? Lijkt me niet want je hebt geen gevoel inje slokdarm
Ik heb momenteel niet echt klachten maar als ik er over na denk voel ik wel pijn in me slokdarm of buik kan misschien pischologiesch zijn hoelang zal ik kijken naar de symptomen en na hoelang weet ik van als er tot die tijd niks gebeurt dat er niks aande hand is
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Ja john heb in ondertussen maar ze aij alsje bloed ziet bij het ontlasting of bloed op hoest dat zijn alarm tekenen alleen dat zij ze ze moest snel agfleggen heb niet kunnen vragen van na hoelang ben ik safe