Heerst er toevallig een vervelende griep waarbij je lang hoest en na de griep nog lang na hoesten?
Ja zowel griep als ook corona
En hoeveel weken is normaal. Ik hoest nu in totaal 4 weken. Herkent iemand ook vermoeidheid en benauwdheid na griep dus snel buiten adem raken?
Ga er dan mee naar de huisarts om uit te sluiten of je een luchtweginfectie hebt
Ik slik al antibiotica. Ben nu op dag 4 merk dat ik beetje moeer ben nu ik t slik dan normaal maakt antibiotifa moe ?
Je bent ziek en slikt antibiotica.
Dat kan je idd moe maken.
En antibiotica werkt niet direct, daar is eerst een volledige kuur voor nodig.
Trouwens, als je antibiotica slikt, ben je bij de dokter geweest.
Dan zal die toch verteld hebben waarvoor de antibiotica is voorgeschreven.
Als je dan op een forum, waar geen dokter is, een goed antwoord op je vragen wilt krijgen, is het handig om bij je vraag te vermelden wat de diagnose van de dokter was en dat er medicatie is voorgeschreven.
Dan voorkom je dat je hier een ander antwoord krijgt en jij aan je huisarts gaat twijfelen omdat je zelf hier niet alle relevante informatie geeft.
Vandaag weer geweest op controle , heb vocht in me longen rechts. Slik antibiotica nu 4e dag. Is t notmaal dat die vocht daar nog is? Of had die allang weg moeten zijn door de antibiotica ze denken aan onsteking dat vocht
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
? Moet die vocht in de longen meteen weggaan of kan dat even duren
Nee dat gaat niet meteen weg