Hallo,
Ik zou het graag willen vragen. Mijn dochter is 6 jaar oud, als ik haar temperatuur rectaal meet is deze 37,4, 37,5 of 37,6. ze voelt zich goed en speelt.Is dit normaal of betekent dit dat er een ziekte is? De normale temperatuur is immers maximaal 37,5.alvast bedankt.
Met vriendelijke groet.
Sorry soms ook 37,7. maar als ik na een uur opnieuw meet, kan het 37,4 of 37,5 zijn..
Dat is toch een normale lichaamstemperatuur en zeker bij deze weersomstandigheden. Vraag me sowieso af waarom je temperatuur meet als een kind niet ziek is of duidelijk koorts heeft
in mei en juni had ze hoge koorts, ging ze vaak naar het toilet en had ze verder geen klachten. Ze hebben een urinetest gedaan en ze zeiden dat er microscopisch bloed was, ze gaven antibiotica, alles verdween. de tweede keer was de urine normaal en alleen de temperatuur steeg een week lang tot 39,8.De dokter schreef opnieuw antibiotica voor en alles verdween. en daarna vroeg ik Matthew Tempetatoru. Tot welk punt wordt de temperatuur in het algemeen als normaal beschouwd?Ik dacht dat het boven de 37,5 wordt beschouwd als een indicatie voor een soort ontsteking of een soort ziekte.
Is het de moeite waard om een bloedonderzoek te doen of niet? Ik ben over het algemeen een bezorgde moeder. Bij voorbaat dank voor uw reactie.
Je kind is niet ziek en heeft geen koorts, dus wart wil je dan onderzoeken?
En wat of wie is matthew Tempetatoru???
Bij warm weer is de lichaamstemperatuur van iedereen iets hoger.
Je kunt bezorgd zijn als je king een zieke indruk maakt en de temperatuur hoger is dan 38 graden
Ik wilde schrijven dat ik daarna soms haar temperatuur begon op te nemen. Sorry, dat is een typefout. Dit is al 2 maanden zo.Deze temperatuur geldt zowel bij warm weer als bij koel weer.Is deze lichaamstemperatuur altijd normaal?
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies