Hallo ik scheerde me ballen met een tondeuze nu kwam de tondeuze prikte in me ballen (zie fotos) wat kan er gebeuren hoe ziet de wond er uit en stel dat het de binnenkant dus de “knikkers” van me ballen heeft aangeraakt kan ik dan
Omdat het nou een gevoelige deel betreft ben ik nou gelijk in paniek of nou niet iets beschadigd is, zoals zenuw of dat ik onvruchtbaar ben geworden of wat dan ook
Foto 2 DIT IS DE TONDEUZE DIE ER TEGEN KWAM TEGEN MIJN BALLEN
Wondjes van het scheren in de huid dus...niets meer en niets minder
Is dit iets voor naar de HA te gaan EN STEL DE TONDUESE RAAKT DE KNIKKER VAN ME BALZAK DE BINNEKANT WANT HEEFT ER IN GEPRIKT WAT DAN
BEDANKT VOOR U TIJD ALVAST
Er is niks geraakt aan de binnenkant. Het is gewoon een oppervlakkig huidwondje. En daar hoef je zeker niet mee naar de dokter
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Bedankt john want ik voel wel pijn aan de kant waar het gebeurd is lijkt wzl pibn van binnen aan me kniker zelf maar kan ook pischologisch zijn denk ik dat ik me daar op focus maar hoe weet ik dat de tand van de tondeuse niet de kniker zelf hzzft geraakt want bloede wel en u balzak ze huid is een dunne huid stuk daarmee dat ik me zorgen maak
Die tondeuse gaat niet helemaal door de huid heen en raakt je bal
Hoe weet u dat john anders zou er toch geen bloed uitkomen als het niet er in geprikt heeft
Er komt bloed uit omdat je in de huid hebt gesneden
Bedankt john je hebt me gerust gesteld maar in me achterhoofd spookt nog steeds wat als je toch je bal van binnen hebt geraakt onvruchtbaar word later of schade hebt pfff HOE ZOU JE MERKEN ALS JE TOCH DE BAL GERAAKT ZOU HEBBEN WAT ZOUDE DE SYMPTOMEN ZIJN
Beste hoe zou ik deze wond best kunnen ontsmetten verzorgen heb de eerste dag isobetadine er op gedaan daarna volgende dag inotyol zalf ben ik goed bezig of ?