En kan de bacterie dan in me hoofd komen omdat de wondje daar is rechts achter op me hoofd bove kant
Ik heb dus die bevroren vlees er opgelegd na een tijd is die ontdooid en kwamen er druppels bloed van die vlees op me hoofd en oren nu als die bloed in contact is gekomen met die wondje wat nu??
Zo loop je geen bacterie op.
Je maakt je weer veel te druk over dingen die helemaal niet aan de orde zijn.
Maak je je zorgen over dat wondje, laat dan je huisarts er naar kijken.
Dan weet je zeker dat niks aan de hand is en hoef je je ook niet allerlei rare scenario's in je hoofd te halen.
De dokter zij lijkt normaal maar als het ettert of pus uitkomt dan moetje iets laten weten maar de dokter ze antwoord maakt mij niet gerust alsof de dokter het niet serieus neemt of heb een slechte dokter tegen gekomen pff (had de verhaal van het voees bloed etc niet verteld toen tegen hem )
Waarom zou je dokter het niet serieus nemen?
Als ik hier nou precies hetzelfde zeg, geloof je dat dan wel?
Ik wil het door meerdere bronnen bevestigd hebben om een gerust gevoel te krijgen en ingrijpen voor dat het te laat is kwa infectie
Waarom bel je nou niet gewoon met je huisarts!!
En het is geen slechte huisarts maar jij bent een slechte patiënt als je de huisarts niet alles vertelt wat die moet weten. En dan maar klagen over de huisarts. Je hebt zoals het lijkt een angststoornis. Misschien moet je daar maar eens met je huisarts over praten
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Wat heeft het voor zin om bij "meerdere bronnen" advies in te winnen, als die bronnen en geen artsen zijn en het plekje helemaal niet beoordeeld hebben?
Je huisarts heeft er voor gestudeerd om het te kunnen beoordelen, dat lijkt mij dan toch echt de meest betrouwbare bron om op te vertrouwen!
Die plek word warm en beetje prikend is dat normaal is de 2 de dag
Er is een korst op die wondje gekomen maar heb er aan gekrabt had vergeten dat er een wondje was op me hoofd nu wat kan er gebeuren korst zit er it meer op heb het niet ontsmet kan het gaan infecteren (zie foto dat jullie een idee hebben hoe de grote is van de wond)
Die foto iis wel van paar dagen geleden!! Is al een week geleden dat ik me hoofd gestoten heb
Daar gaat niks mee gebeuren, hoef je dus ook niet over te stressen!
Zelfs zls ik de dond gekrabt heb ? Dr was een dokter die zij stel je keabt er aan zn komt vuil uitje nagels er in kan infecteren maar ik krabte er aan met mijn capuchon op