Ik heb mijn hoofd gestoten aan een ijzeren damp kap zojuist is een bult geworden heb daar isobetadine opgesmeerd en nu beetje ijs op gelecjt maar iets later dus 30 min na dat ik gestoten heb waneer merk ik een hersenschudding voel wel hoofdpijn
Bel de huisartsenpost als je denkt een hersenschudding te hebben.
Op de site Thuisarts.nl kun je vinden wat de symptomen zijn en wanneer je contact op moet nemen met de huisarts/huisartsenpost
Suus ik weet dus niet of ik hersenschudding heb of niet ingernet lees ik dat het dagen er na zelf kan komen of bloeding binnen in de hoofd van de buiten kant bloed het niet maar hoel iets waterig binnen in weet het zelf ook niet meer stress mer er zwaar over
Als je die site even opzoekt die ik net noemde, dan zou je de symptomen van een hersenschudding kunnen lezen.
Dan weet je waar je op moet letten en als je klachten herkent,moet je contact opnemen met de huisartsenpost.
Heb je geen klachten, zul je ook geen hersenschudding hebben.
Een bloeding in je hoofd loop je niet op door je hoofd te stoten.
Daar is veel meer kracht voor nodig.
Als je niet duizelig of misselijk bent, heb je gewoon een buil op je hoofd.
Ben je wel duizelig en/of misselijk, bel dan de huisartsenpost.
Stressen helpt in elk geval niet
Kan ik door de stoot aan die rand een schedel breuk hebben dat die puntje in me schedel een breuk of kraken veroorzaakt heeft ? Hoe merk ik dat
Daar kan niemand je zo antwoord op geven
Hoe moet ik daar dan achterkomen john wat zijn de symptomen wat moet ik voelen wat moet ik tegen de dokter zeggen
Zou ik naar de spoed moeten gaan om mri te laten trekken? Of ct scan
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Heb je überhaupt symptomen van een hersenschudding dan?
Want dan bel je de huisartsenpost en zeg je dat je je hoofd hebt gestoten en op een hersenschudding lijkende klachten hebt.
Dan weet de dokter wel hoe verder te handelen.
Als je een hersenschudding zou hebben, is steeds op een forum/scherm bezig zijn in elk geval nogal slecht.
Bel de huisartsenpost als je klachten hebt.
Heb je geen klachten, hoef je je ook niet druk.te maken om iets wat er niet is.
Daar krijg je ook hoofdpijn van!
Maak me er ook erg druk over ja will niks ernstigs hebben
Klachten als pijn op die plaats ja hoofdpijn geen misselijk heid of kotsen
Het gaat me er even niet om de hersen schudding maar of ik een schedelbreuk of kraak heb zoals de foto die ik hier ga toevoegen of lichtere variant en hoe ik dat opmerk
Als je zoiets had opgelopen, was je ter plekke neer gegaan on niet meer opgestaan!
En had je met ongeveer 100km per uur tegen dat randje aan moeten rennen.
Je maakt nu echt een drama wat er niet is hoor!
Er is een wondje op pe hoofd heb vlees van de diepvries in een fruitzakje waarje letterlijk bananen etc in doet van de Alberthijn genomen en de vlees er in gezet en op me hoofd gehouden nu kan er bacterie in zijn gekomen want was een zakje wat in de supermarkt lag en thuis op tafel en hoe weet ik dat ik uberhaubt een bacteriele infectie heb opgelopen die wond is op me hoofd hoe kan ik er zeker van zijn dat er geen bacterie in is