Het plaatsen van mailadressen is niet toegestaan
Is het mogelijk dat mail er even opstaat en dan verwijderd wordt?
Plaats dan maar je mailadres, maar voor beiden:
Volledig op eigen risico. Dokter.nl is niet aansprakelijk voor misbruik en ongewenste berichten
@john bedankt. Ik heb vandaag weer last van het enge elektrische gevoel/kramp. Het begon bij mn maagkuiltje ongeveer opgeheven moment ging het naar m’n borst en naar m’n bovenrug.. het voelt alsof ik dan onder elektriciteit sta/geladen? Het rare was dat ik ook naar toilet moest harde ontlasting en erna direct diarree. Sorry voor de details. Maar dat elektrische kramp geladen gevoel vind ik zo eng het is ook niet een aanval het kan soms echt aanhouden. Zoals nu voel ik het in m’n borst/slokdarm en bovenrug/schouderbladen. Kan dit allemaal met elkaar samenhangen.
Het zijn toch allemaal klachten die er ook bij kunnen horen
Ik heb trouwens ook zo af en toe een kraampje in m’n slokdarm op de zelfde plek steeds. Rechts boven. Wat komt en gaat hele dag door voel ik t soms even
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Kraampje= kramp. Dus echt op de zelfde plek steeds een kramp/schok in m’n slokdarm
Het hoort er helaas allemaal bij
Ook het gevoel dat m’n hele buik onder elektriciteit/kramp staat. Het begin dus bij m’n maagkuiktje/of rechts onder ribben en trekt zo over m’n buik. En slokdarm kramp. Ik lees overal dat mensen dit alleen in een soort aanvalletje hebben. Maar bij mij lijkt het continu te zijn. En soms moet ik dan ook naar het toilet.. en voel ik continu zo’n kramp in m’n rib ook en rug ter hoogte van ribben/schouderbladen. Bedenk weer van alles vooral die kramp in m’n slokdarm er bij pff. Niets ernstigs dus?
Vooral vervelende klachten maar gelukkig niets ernstigs
Ook ‘normaal’ als het vanuit je maag begint en zo over de rest van je lichaam trekt en aanhoudt?
Zoals ik al schreef: het kan er allemaal bij horen