Beste dokter, 3 jaar geleden heb ik tijdens het WK mijn linkerhand zwaar gekneusd (ik kreeg een bal tegen mijn hand en overstrekte hij toen naar achter) dus toen kreeg ik verband om en had ik er daarna geen last meer van. toen een jaar geleden kreeg ik af en toe een pijnlijk gevoel. maar sinds vrijdag (12-05-17) kreeg ik in een keer weer veel last van mijn pols . Het kan misschien komen omdat ik de HORI TAC pro heb gekocht, want daar heeft je pols ook een beetje een rare houding. dus toen ik daarmee gespeeld had had ik dus last van mijn pols. die dag daarna heb ik er ook meegespeeld want ik dacht het komt vast niet daarvan, maar de pijn werd achteraf veel erger(na het spelen) en ook met de gewone ps4 controller spelen doet het pijn. Als u in de bijlage kijkt zit de pijn bij nummertje E.
Het strekken/buigen van vingers doet geen pijn, maar het strekken/buigen v/d pols wel. Verder denk ik dat het meer in de pols zit banaan de buitenkant. Als ik op de achterzijde van de hand of polsdruk doet het veel pijn.
Ik heb ook een online-test gedaan en daar kwam met het meeste procent uit:
Mischien kunt u het bevestigen of een andere suggestie geven. Of dat ik een bezoek aan de huisarts/ziekenhuis moet brengen.
Ik denk dat je de pols overbelast hebt met gebruik van die hori TAC.
Die vraag kan ik zo niet beantwoorden... Voorlopig moet je dat ding maar even niet gebruiken en je pols ontlasten. Daarna rustig aan beginnen en niet te lang achter elkaar gebruiken
oke, dankjewel
en als ik zonder gebruik nog steds last heb moet ik dan naar de huisarts?
Als je na een week niet gebruiken nog steeds last hebt, zou je inderdaad naar de huisarts of een fysiotherapeut kunnen gaan.