Ik wilde hier graag weten of er mensen zijn die ook een Hill-Sachs laesie hebben of hebben gehad ten gevolge van schouderluxatie (geopereerd), ik ben 19 jaar en ergens in februari heb ik voor het eerst mijn schouder uit de kom gehad, dankzij mijn hond. Hierna is hij nog vele malen uit de kom geweest en ben ik naar een fysiotherapeut gegaan, even leek het beter te gaan. Tot ongeveer 3 weken geleden ging hij plots weer uit de kom bij een hele simpele beweging, ik legde enkel iets op de band bij de kassa. Nu is hij net weer uit de kom gegaan toen ik de deur open deed. Mijn fysiotherapeut vertelde mij dat op de mri scan een forse hill sachs laesie is aangetroffen, ik kan niet veel over de eventuele behandeling vinden op internet.. Ik begin eind augustus aan een nieuwe studie en hoopte eigenlijk niet direct al achter te liggen op schema maar het voelt ook zeker niet goed om hier nog langer mee rond te lopen. Volgende week zie ik mijn orthopeed. Graag ervaringen of meer informatie mocht iemand dit hebben.