Met de meest hevig stekende buikpijn rond mijn navel en rechteronderbuik ( blinde darm is er al uit ) op de seh gekomen per ambulance. Daar geen ontstekingswaarden in mijn bloed en een negatieve ct scan naar huis gestuurd met paracetamol wat niks helpt .Sterker nog alleen doodstil liggen geeft een beetje verlichting .Kan het dan een buikvliesontsteking zijn ? Volgens de dienstdoende chirurg kan dat niet gezien de negatieve resultaten
Ontlasting is al 2 jaar diaree ,32 kilo afgevallen ,sterk vermoeid en de stekende pijn is zo hevig dat ik alleen nog plat kan liggen .alle behandelingen inclusief operaties gehad voor acnes. MDL arts coloscopie ,gastroscopie en ct scan gehad maar geen mogelijkheid on de dunne darm helemaal te bekijken .Blijft de chirurg over maar die wil geen diagnostische laparoscopie doen omdat hij bang is voor complicaties Ik zit echt muurvast in het medische systeem terwijl ik overduidelijk voel dat er een gaatje ergens in de dunne darm zit en daar een plaatselijke buikvliesontsteking heeft veroorzaakt
Ik zou toch weer contact opnemen met de huisarts of de spoedeisende hulp.
Jouw probleem is niet opgelost,met negatieve uitslagen van onderzoeken.
En de klachten zijn heftig genoeg ,om verder te onderzoeken.
Ik wens je veel beterschap