Hallo .. ik heb een vraagje ivm een nek hernia operatie maar aan de achterkant…heeft er iemand ervaring mee en wat is het herstel ervan .. ik hoor het graag
Hoi,
Als je Facebook hebt,kijk daar eens op de Hernia Lotgenotengroep.
Daar worden heel veel ervaringen gedeeld over hernia's, operatie's en het herstel daarvan.
1 ding weet ik wel: een litteken aan de achterzijde is mooier
Ok,dat is jammer. Ik zei het omdat die groep heel actief is en op dit forum weinig interactie is tussen lotgenoten. En ik weet dat in die groep mensen met nekhernia's actief zijn die op verschillende manieren geopereerd zijn.
Ja kan er jammer genoeg niet op 😊daarom ik dacht dat mss hier mij wel iemand zijn ervaring kon delen
Helaas worden er op dit forum vrij weinig ervaringen gedeeld.
De meeste mensen stellen een vraag en koppelen niet terug als ze bij een arts geweest zijn.
Je kunt altijd je topic in de gaten houden of er nog iemand gaat reageren,maar ik geef je weinig hoop....
Hi,
Hopelijk ben je al verlost van je pijn, en dan ben ik dus eigenlijk te laat. Maar het is anders misschien wel handig voor de volgende die dit leest.
Ik heb zelf geen operatie gehad, maar heb wel veel ervaringen gedeeld gekregen. Het ligt er echt aan hoe de operatie wordt gedaan, met welke techniek en door welke chirurg. Vaak is het wel gelijk een opluchting de eerste dag. Al is niet alle pijn weg. Blijkt een ander soort pijngevoel te zijn meestal. Bij een succesvolle operatie zou de uitstraling in ieder geval gelijk weg moeten gaan! En de lokale pijn gaat dan binnen 4-6 weken weg. Maar dat ligt dan weer aan de techniek en de nevenschade die wordt veroorzaakt door de operatie. Je wilt dus eigenlijk zo min mogelijk nevenschade krijgen, want dat heelt dan weer sneller. Ik vind dat deze pagina https://www.kijkoperatieinderug.nl/voorbereiding-en-herstel/hernia/ nog best een goede uitleg geeft als je nog meer informatie zoekt.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies