Hoi Debby,
Is de operatie vlot verlopen? Hoe zit het met het overtollige vel? Is het echt zo erg dat je dat ook nog weg moet laten snijden? Hoe snel zie je resultaten?
11 maanden geleden ben ik door Dr. Feskens geopereerd, hij heeft een maagverkleining bij mij uitgevoerd. Ben nu 38 kilo kwijt en ik voel me fantastisch! Sport twee a drie keer per week en kan weer ontzettend veel dingen doen die ik niet meer deed. Ben erg blij dat ik deze stap genomen heb!
Groetjes,
Marleen
hoi Suzanne
goed dat je de stap heb genomen
ik ben in maart geholpen in bergen op zoom
en je hoef idd niet lang wachten ik ben nou in totaal 40 kilo kwijt
ik heb er geen spijt
zet zo door meid
Hoi,
Ik zit ook aan een maagverkleining te denken, heb BMI van 42.
Nou vroeg ik me af, is het handig of heeft het nut om van te voren te gaan sporten ? om zo zeg maar wat strakker in je vel te zitten voor na de operatie ?
groetjes Jolien
Dank je wel Lola, ik zal als het allemaal door gaat is oefeningen zoeken.
Hai Jolien, ik weet niet hoeveel kilo je kwijt wilt, maar begin rustig met bewegen. Ga niet als een gek beginnen met een duur sportschoolabonnement, want dan is binnen no time je motivatie weg. Ga wandelen, daarna een paar minuten joggen en fietsen. Gebruik zo vaak mogelijk de trap i.p.v. de lift en drink veel water. Dan heb je minder neiging om te gaan eten. Zet gewoon een fles water naast je computer en ook op je werk en een flesje in de auto.
Succes!
Dank je wel Heleen,
dat is idd een goed plan. Sportschool gaat vaak snel tegen staan ja. Lopen doe ik al geregeld en joggen zit er helaas niet in voor mij, ben al meerdere malen aan me rug geopereerd en zwakke enkels, ook mede daarom moet het gewicht eraf.
Waterfreak ben ik toch wel dus dat komt goed ๐
dank jullie wel !
groetjes
Jolien
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Hoi, zwemmen is een van de beste en mest gezonde sporten. Je gebruikt namelijk al je spieren. Zet 'm op!
Heleen
Yes ! ben uitgenodigd voor een eerste gesprek ..... spannend :s
Zal gelijk is wat meer oefeningen zoeken voor bepaalde lichaamsdelen ๐
hopelijk word dat dan wat strakker ?!?
groet,
Jolien