Man, 41 jaar, 12 week terug kwam ik strompelend de dokterspost binnen op zaterdag, ben met diclofinac en antibiotica naar huis gestuurd omdat er geen arts was in het weekend, moest me melden als ik koorts kreeg. Die nacht koorts dus om half 8 me gemeld, door de diclofinac was de pijn wel draaglijk.. zondagmiddag geopereerd door een arts van de huisartsenpost omdat niemand anders beschikbaar was. Ruggenprik: Binnen 2 minuten begon het licht harder te branden op de OK omdat ik de druk niet meer voelde!
Woensdag na 3 dagen werd mn rechter bil helemaal hard. Opnieuw geopereerd, ditmaal niet een verticale snede maar sneden ze er een winkelhaak van, opzij. Dat blijft lang open omdat t beweegt bij lopen of zitten. Nu zit de huid bijna dicht maar er zit een holte van 7mm diep onder waar de thuiszorg iets hards onderin voelt. Nu in de 11e week, vrijdag een echo gehad, Donderdag in de 12e week gaan ze opnieuw snijden.
Ik ben aan het Googelen geslagen om te begrijpen wat er precies aan de hand is en waarom dit niet in 1 keer goed kon gaan.. blijkbaar is dit geen slordigheid, maar is dit gewoon vaak een complex probleem... Ik kan Donderdag dus gericht vragen stellen aan de arts wat de prognose is, want ik kan niet werken zo, moet sollicitaties afzeggen...