Is goed.. Maandag ga ik gelijk bellen met uw woorden in m'n achterhoofd.. Bedankt
Moest je daar maandag niet sowieso naar toe?
Nee de verpleegster zei dat ik maandag moest bellen als ze er nog steeds niet uit waren
Dan maar bellen dus...
Wat zou eigenlijk de achterliggende oorzaak kunnen zijn dat de hechtingen niet willen oplossen denkt u?
En denkt u dat het negatief effect gaat hebben op hoe m'n lip eruit komt te zien..?
Soms duurt het gewoon iets langer voordat ze oplossen. Voor de rest heeft dat geen invloed.
Vanochtend plastische chirurgie gebeld, plastisch chirurg is deze week afwezig en er werd gezegd dat nacontroles altijd door verpleegsters gedaan worden.
Dus ik heb gezegd dat ik liever naar de huisarts ga dan voor meer zekerheid, huisarts gebeld en daarheen gegaan..
Hij heeft er naar gekeken en zei dat hij niet weet wat voor materiaal er gebruikt is en niet weet hoeveel hechtingen er in zitten, en toen hij er aan zat deed het ook zeer dus hij besloot ze er niet uit te halen.
Zijn advies was om terug te gaan naar de plastisch chirurg omdat zij daar weten hoe en wat Maarja het probleem is dat alleen de verpleegster de controles uitvoert.. Pfffffff
Maak dan een afspraak voor volgende week bij de chirurg...laat alles gewoon even zo zoals het is. Ik kon op de foto ook niet zien welke hechtdraad er gebruikt is....
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Ja maar het probleem is dus dat de chirurg er niet naar gaat kijken maar de verpleegkundige omdat dat volgens de receptioniste hun standaard werkwijze is.
Kan best.
Maar als jij van mening bent dat er iets niet helemaal goed gaat of daar ongerust over bent, moet je gewoon een afspraak bij de chirurg maken. En die moet er dan ook naar kijken.
Vandaag terug geweest, had een andere verpleegkunde en die was heeeel aardig en wist veel te vertellen! Was ik erg blij mee! Ze heeft de hechtingen eruit gehaald, wat wel erg zeer deed maar het ging gelukkig goed.
Mijn lip is nogsteeds dik en dat kan ruim drie maanden duren zei ze, ben benieuwd....
Dan nog maar eens even afwachten.
Denkt u dat ik er al lippenstift op mag doen? Het is wel nogsteeds gezwollen..
Ik zou er nog maar even geen lippenstift op doen... De wondjes moeten toch eerst echt helemaal genezen zijn.