Gelukkig maar.. Heeft het geen invloed op m'n lip als ik ook flink verkouden word?
Nou eigenlijk niet.....je kunt er alleen wat last van gaan krijgen als je gaat hoesten..
Dank je. Ook voor jou
Hoe vind u het eruit zien.. Die velletjes er omheen probeerde ik heel voorzichtig eraf te pulken maar lukte niet en deed onwijs zeer. Onder de velletjes is m'n lip heel erg zacht en lichtroze.. De hechtingen zitten ook niet los oid..
Vind u dat het goed heelt? Hoe komen de vellen er omheen?
Denkt u of de hechtingen voor maandag op zullen lossen of dat ze eruit gehaald moeten worden...??
Het ziet er best nog onrustig uit. De velletjes er omheen ontstaan omdat je lip gezwollen is en vrij droog. Je moet in ieder geval niet aan de velletjes pulken. Gebruik voor je lippen labello. Niet op de wond!
Moeilijk te zeggen of de hechtingen er vanzelf uit gaan....dat zal de komende dagen moeten blijken. Maar zorg er in ieder geval voor dat de chirurg ernaar kijkt
Echt?? De verpleegster zei dat ik er juist veel labello op moet smeren overal... Goed dat ik het aan u gevraagd heb. Ben zo bang dat ze eruit moeten volgende week, het doet nogsteeds zeer als er iets tegen aan komt of er aan getrokken wordt..
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Labello is goed om je lippen zacht te houden en dan Zou je minder velletjes moeten krijgen, maar op de wondjes zelf zou ik dat niet doen.
Als de draadjes eruit worden gehaald merk je daar niet veel hoor..dat valt reuze mee. Misschien laten ze nog wel vanzelf los. Het is pas donderdag.....Je moet je daar geen zorgen over maken.
Ohhh oke, gebruik het nu voor rondom de wond. Gister begon het een beetje te bloeden maar ik denk dat het komt doordat m'n lippen zo droog zijn.
Heb op internet gekeken voor een afspraak en er is donderdag pas plek.... Terwijl de hechtingen er nog steeds in zitten en het zeer doet als ik er aan zit.
Maandag wel even bellen, maar ik weet zeker dat de chirurg me dan niet kan zien. Ik wil echt dat hij ernaar kijkt maandag en niet weer de verpleegster....
Dan moet je dan gewoon duidelijk aangeven.....
Denkt u dat ze ernaar luisteren..? Ik wil niet overkomen als een vervelende patient, maar voel me echt ongehoord vooral na de controle vorige week..
Hoezo vervelende patiënt? Het is jouw lip...
Ze zullen moeten luisteren...je hebt er recht op dat de chirurg naar je lip kijkt als jij het niet vertrouwt...
Hoe oud ben je?
Oud genoeg om voor jezelf op te komen dus....laat je niet zomaar wegsturen.