Hallo,
Ik heb al een hele tijd een gekartelde tong. Precies of mijn tandafrukken staan erin lang de zijkant. Ik dacht er niet te veel bij na tot ik een artikel tegen kwam met allemaal horrorverhalen.
Heb ondertussen een dochter van anderhalf waardoor ik weet dat mijn schildklier niet het probleem zou zijn.
Likkt je dit een normale tong of dien ik verdere stappen te ondernemen?
Ik kan er echt niets bijzonders aan zien
Dus de bobbelige zijkanten aan mijn tong is niet abnormaal?
Ik kan er niets bijzonders aan zien. Als je er ongerust over bent, ga dan naar de huisarts
Denk je dan dat het nodig is, aangezien je er niets abnormaals aan ziet?
Als je er ongerust over bent moet je gewoon naar de huisarts gaan
Begrijp ik het goed dat er volgens jou niets abnormaals te zien is aan mijn tong maar dat als ik alsnog bezorgd ben, naar de huisarts moet gaan voor mijn gemoedsrust?
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
klopt
Bent u nog naar huisarts geweest.
Ik heb dit namelijk precies zo, sinds een paar weken.
Hey!
Ik heb sinds een aantal dagen last keelpijn. Zit achteraan mijn tong maar toch in de keel (moeilijk uit te leggen). hiervoor was ik naar de dokter geweest, heeft uiteraard in mijn mond gekeken en heeft hier geen opmerkingen over gegeven. Eerlijk was ik het al wat vergeten. Misschien een normaal iets zoals eerder hierboven aangegeven?
Moest jij naar de dokter hiervoor gaan, mag je altijd iets laten weten.
Groetjes!