Hoi,
Ik wil binnenkort graag een tongpiercing. Ik ben alleen benieuwd hoe iedereen (vooral niet piercingdragers) over een tongpiercing denkt. En of je iemand anders bekijkt zodra je ziet dat ie een tongpiercing heeft. En wat je van iemand vind die een tongpiercing heeft.
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik een tongpiercing seksueel getint vind.
Als iemand met een tongpiercing bij mijn bedrijf zou solliciteren om tenslotte mijn klanten van dienst te zijn, dan zou ik die persoon afwijzen.
Ik vind het wel grappig voor een feestje en ik weet zeker dat er diverse milieu`s zijn waar het goed geaccepteerd is, maar ik denk dat de professionele circuits het allemaal zullen afwijzen.
Daarnaast is het slecht voor je tanden, er is verhoogd infectiegevaar, en ik vind het persoonlijk niet mooi. De eerste twee zijn feiten, de derde een mening.
Vroeg je zoiets?
Tongpiercing. het is net als een tattoo, heel persoonlijk,.
Persoonlijk vind ik het allebei helemaal niets! mijn dochter heeft wel tattoos en ik vind dat heel erg, maar ze is volwassen en het is haar lichaam, wel weet ik dat niet ieder bedrijf je zo wil hebben.
als je ouder bent vind ik het helemaal lelijk.
voor een piercing geldt dat nog meer, ik zou je niet aannemen met een tonpiercing.
Het is inderdaad heel slecht voor je tanden, die slijten er extra van en bij het zetten heb je kans op infectie.
"jammer van een mooie gezonde tong", denk ik altijd en als ik iemand ermee zie denk ik: dommerd, wat zonde!
maar ja, het is maar een mening, Brenda
Ik ken iemand die een enorme ontsteking heeft opgelopen. het klinkt raar maar de anus en de mond hebben de meeste bacterieën.
En ik ben het eens met degene die schreef dat je er niet mee zou kunnen werken, tenzij het een bar of een disco is.
Ik werk trouwens in de grafische branche (grafische vormgeving, dtp, webdesign,tekstverwerking, etc). Ook mijn opleiding (HBO) heeft hier mee te maken en dat zal dus ook mijn beroep worden als ik afgestudeerd ben. Ik heb ook een collega met tattoos op beide armen. Dit is zomers dagelijks zichtbaar. Hij verbergt het niet. Ik ben van mening dat een tongpiercing in die branche geen problemen opleveren. Heeft iemand hier ervaring mee? Wat vinden jullie?
Zolang je niet met klanten werkt is er inderdaad niets aan de hand.
Heyhey,
Ik wil zelf ook heel graag een tongpiercing. Ik heb veel informatie gezocht en weet nu dat veel dingen die ze zeggen gewoon onzin zijn. Als je alles goed schoon houd is de kans op iets als een infectie minimaal. Ik vind het persoonlijk mooi maar dat is mijn mening. Er zijn mensen die het sexueel getint (ofzo) vinden maar dat vind ik echt helemaal nergens opslaan. Tenzij de persoon die het heeft het daar voor heeft laten zetten. Maar ja míjn mening.
Kus kus Nikki
Ik vind de tong toch een seksueel prikkelend orgaan, zeker bij het zoenen. Ik vind een tongpiercing iets anders dan een oorbel. beiden zijn het sieraden om de vrouw (of man) mooier en aantrekkelijker te maken. Beiden hebben dus wel degelijk een doel in de liefde.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Ontstoken piercing:
http://www.dokter.nl/forum/Huid-haar/84626-ontstoken-piercing.html