hoi
ik heb een probleem hem een schijt hekel aan maandverband maargoed het moet omdat ik mijn tampons er verdomt moeilijk uitkrijg doordat er een stuk vlees gwn helemaal vast zit in mijn vagina en lijkt wel alsof het nu in 3 kleine stukken is gedeelt het kost me zo'n 30 min ong met een hoop gefrunnik en gedoe nu meestal met een pincet het aan de kant duwen zodat gaaatje wat groter word waar het touwtje eruithangt krijg ik het eruit met moeite maar nu komt de zomer er weer aan en wil niet weeer dat gezeur hebben met al dat gefrunnik enz valt erwat aan te doen en wat is het
ga er liever niet mee naar de huisarts omdat het een man is weet het is misschien raar maar durf het gewoon niet te zeggen tegen hem
oja als ik ze al gebruik dan gebruik ik mini tampons maar alsnog kost het me dus veel moeite
Hai, waarom laat je je niet doorverwijzen naar een gynaecoloog?
Groetjes
eej ja dat kan ik misschien inderdaad proberen alleen mijn dokter verwijst je niet zomaar door dat is een probleem bij hem maar dankje wel ga het gewoon proberen of die me door wilt verwijzen naar een gynaecoloog
Ik had een stuk vlees het leek alsof je 2 vagina's had maar je kon het vastpakken ik heb het weg laten halen omdat ik er last van had met tampons en sex.... Operatief door verwezen door de huisarts... Ik had van de gynaecoloog gehoord dat veel vrouwen dat hebben maar niemand praat erover
De huisarts ziet dagelijks blote billen, borsten, piemels en andere intieme lichaamsdelen. Dus met een dergelijke klacht, hup naar de huisarts!
Hey,
het 'stuk vlees' dat er zit, is een deel van het maagdenvlies. Normaal zit dat gewoon rond de ingang van de vagina, maar bij sommige mensen loopt het ook nog eens dwars over de opening. Bij het uithalen van tampons kan dat dan een probleem zijn. Ik zou toch eens naar de dokter gaan, ook al is dat niet makkelijk. Als het een dik vel is, kan het zijn dat je problemen gaat hebben als je seks zou hebben. De dokter verwijst je normaal door naar de gynaecoloog en die zal dit dan normaal operatief verwijderen.
Als je nog vragen hebt, mag je ze altijd stellen.
Groetjes!
Lees ook:
Rare vlees dingetjes bij de ingang van mijn vagina
http://www.dokter.nl/forum/Vagina-baarmoeder-eierstokken/168455-rare-vlees-dingetjes-bij-de-ingang-van-mijn-vagina.html
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
hallo,
ik deed laatst een tampon in, en toen ik hem er weer uit wilde halen toen zat er ook een stukje vlees voor. als ik aan het touwtje trok deed het super veel pijn. mijn moeder zei toen dat ik hem die nacht dan maar in moest laten en dat we de volgende dag naar het ziekenhuis zouden gaan, maar ik wilde hem echt uit. uiteindelijk is het na 3 uur proberen toch gelukt. daarna heb ik nooit meer een tampon in durven doen omdat ik bang was dat het weer zou gebeuren. ik werd er echt gek van dat ik geen tampon in kon doen, dus ik ging naar de badkamer en deed een wattenstaafje achter het stukje vlees. het stukje vlees was best dun, en ongeveer na 5 minuten wachten, ging het stukje vlees kapot. ik heb er helemaal geen pijn aan gehad, alleen in het beging kwam er een heel klein druppeltje bloed vanaf. daarna heb ik nog eens gebrobeerd een tampon in te doen, en toen ik heb er uit wilde halen was ik heel bang dat het weer zou gaan zoals de vorige keer. ik trok aan het touwtje en de tampon ging er super makkelijk uit
P.S. voordat ik dat wattenstaafje voor het stukje vlees deed heb ik ook eerst gekeken op internet of er nog anderen waren met dit probleem, en wat hun er tegen hebben gedaan..
gr. anoniem
Hallo,
Deze zomer ga ik op vakantie, super leuk natuurlijk maar ik draag alleen maandverband..
Ik durf na al deze verhalen door dat velletje eigenlijk geen tampon te dragen, de wattenstaaf tip gaf me wel wat hoop. Iemand tips?