hallo
weet iemand dit? ik moest 1 februari ongesteld worden en werd het maar een paar druppels smorgens en smiddags was het helemaal over. nou ik dacht wat vreemd allemaal wacht maar af. 11 februari werd ik het weer klein beetje maar nu bleef het wel door bloeden zaterdags was het al ietsje erger en zondagmorgen vloeide ik best veel en maandagmorgen ook veel en dinsdag weer wat minder en woensdag was het weer over. ik ben 40 jaar en ben 1 x in mijn leven zwanger geweest 2 weken toen miskraam gehad daarna nooit weer zwanger geworden helaas. wel vaak onregelmatige menstruatie in dec 2009 ben ik tot maart 2010 niet ongesteld geweest 3 x test gedaan niet zwanger werd gezegd overgang. maar had nergens last van verder. toen 26 maart 2010 werd ik elke maand ongesteld om de 3 weken zelfs en 1 januarie dit jaar was het om de 4 weken en 1 februarie klein beetje dus en 11 februari weer meer. nu heb ik alweer het gevoel dat ik het moet worden pijnlijke borsten/tepels niet heel erg hoor je kan ze wel aanraken om het zo maar te zeggen en last van mijn buik zou ik dan toch wel in de overgang zitten? heeft iemand hier ervaring mee?
hoor het graag