Als je de pil goed hebt gebruikt en er geen bent vergeten in te nemen, is er geen enkele reden om te denken dat je zwanger bent
Hoi,
Ik slik paar maanden de pil. In elke stopweek werd ik gewoon hevig ongesteld. Sinds februari werd ik ineens super weinig alleen licht roze bloed verlies en het waren mini druppeltjes. Daarna heb ik in maart mijn menstruatie overgeslagen omdat dat beter uitkwam en ben keer in week 5 ( van de pil ) keertje vergeten en gelijk weer eentje genomen terwijl ik eigk een stopweek kon inlassen. Nu kreeg ik bloed verlies door de pil heen en heb ik een stopweek ingelast maar echr alleen weer druppeltjes licht roze bloee verlies en niet meer. Waar kan het aan liggen ?
Aan de pil. Mogelijk is ze te zwaar. Bespreek het met je huisarst
Sinds vorig jaar ben ik weer gestart met het slikken van de pil.
Elke keer in de stopweek werd ik op vrijdag ongesteld en dan was het de zondag weer klaar.
Nu is mijn stopweek ook en ik heb een halve dag een paar druppeltjes bruin/rood bloed.
Altijd veilige seks gehad.
Wat zou hiervan de oorzaak kunnen zijn?
Veilige seks klopt niet helemaal. Eind februari voor de laatste keer onveilige seks gehad en daarna ongesteld geworden
Het is pas zaterdag.... gewoon even afwachten. Je menstruatie kan best wel eens een keer iets later of eerder zijn
Beste ,
Ik ben nu al 9maanden op de pil en heb mijn vaste ritme ik word normaal op een woensdag ongesteld en zondag eindigt het nu ben ik terug in mijn stopweek en heb gisteren een heel klein beetje bloed gekregen meer niet en vandaag wat bruine afscheiding maar er verschijnt niets op mijn maandverband alleen wanneer ik veeg wat kan dit betekenen?
En ik heb ook een heel klein beetje menstruatie pijn aan mijn onderbuik
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies